Nog een maandje en we kunnen weer Ben heel benieuwd naar het komende seizoen en de nieuwe coureurs, vooral ook benieuwd hoe Nyck de Vries het gaat doen. Weet iemand of het f1tv pro abonnement gewoon doorloopt bij niet opzeggen?
Ik kijk er ook weer naar uit. @Spectre: bevalt het goed f1tv pro? Wij zaten bij Viaplay, maar gaan nu naar f1tv pro.
Vandaag zijn de test dagen begonnen. Nu wil ik de taal veranderen op F1tv, maar wat ze zeggen wat ik moet doen staat er bij mij niet(commentaar aanpassen)of kan dat alleen tijdens de race?
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt? Kun je in de app niet instellingen selecteren en dan de taal aanpassen? Zou bij de testdagen ook gewoon moeten kunnen.
Normaal wanneer je een video start (live of niet) staat er rechtsboven in beeld dat icoontje voor de instellingen en dan kun je de taal aanpassen. Maar ik heb nog gekeken en kan de taal ook niet aanpassen nu.
Oh heerlijk Ook weer race cafe van ziggo Langleve mijn ouders die nog ziggo hebben Verrassend alonso! Denk dat het een leuk verrassend seizoen wordt
Was een leuke race. Max verdween aan de horizon, maar verder was het spannend en Alonso gewoon 3e wat een held. Stroll ook goed gereden terwijl hij een gebroken pols heeft en een gebroken teen. Nyck heeft het ook netjes gedaan geen fouten gemaakt in ieder geval.
Hoe kijken jullie F1? Wij hadden viaplay, maar we vonden dat zo beroerd dat we het hadden opgezegd. Vandaag keken we via een gratis website...en dan de laptop aangesloten op de tv. Echter was het beeld niet zo fantastisch. Zit nu te denken aan f1 tv...maar wil wel op tv kunnen kijken. Begrijp dat zij geen app of zender hebben...en dat je dus ook moet streamen. Hoe is het beeldkwaliteit hiervan?
Wij keken vorig jaar met Viaplay nu F1 tv. Het beeld is met vlagen wat minder scherp, maar dat was bij Viaplay ook. Hopelijk wordt dat beter.Wij hebben chromecast, dus kijken het gewoon op de tv.
F1 hebben wij gehad in tijd van ziggo nog En die hebben wel een app 2e jaar viaplay nu en heb geen storing gezien. Gekeken via kpn zender viaplay extra