Hey dames Je kan toch een karretje onder je maxi cosi of baby relax stoeltje zetten? Ik zoek zo'n onderstel. waar kan ik die vinden? Hoe heet dat precies? en kan elke maxi cosi / baby relax erop of heb je nog wat nodig om dat te kunnen doen? Alvast bedankt voor jullie antwoord (evt), gr Iris
past je kinderwagen er niet onder? anders past de quinny zapp er goed onder, en dan heb je daar later weer profijt van als buggy. 1december zijn ze in arnhem compleet te koop voor 100 euro las ik ergens
Ohja dat klinkt goed ! , maar Arnhem is wel errug ver weg. nee, mijn kinderwagen past er niet echt onder. Dank voor je idee
De maxi cosi is niet echt goed voor het ruggetje van de baby. Het is beter het kindje gewoon in de kinderwagen (of evt. een draagdoek) te vervoeren als je niet in de auto zit. Wij gebruiken 'm echt alleen voor autoritten en verder ligt/zit ze in de kinderwagen. Scheelt ook nog eens wat geld
op mp staan ook veel advertenties waar de zapp voor een leuke prijs word aangeboden, soms gratis verzonden. en als je gaat kijken, hoeveel een zapp 2de hands opbrengt, dan is het zijn geld zeker wel waard.