your baby can read???

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Nettie, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh maar Eva snapt gewone puzzels ook nog niet hoor ;). En dat is dan vaak te frustrerend en dan leg ik ze maar weg. Het komt er anders toch maar op neer dat ik het zelf doe en na 10 keer achter elkaar ben ik het wel zat ;). Over een paar maanden maar weer proberen.

Hieronder de houten puzzel met cijfers waar ik het over had. Is dus 10 cijfers en 10 plaatjes. Ik vind het best knap dat Eva 'm helemaal zelf kan, zeker omdat ik dacht dat het veel te moeilijk zou zijn, maar ze 'm dus wel na anderhalve week helemaal zelf kon. Of het nou echt knap is weet ik niet ;). Trots ben ik toch wel :D
    Ze is door deze puzzel wel gaan leren tellen, maar ze telt niet helemaal goed (1,2,3,4,7,8,9,10 en dan 9,10 heel vaak zeggen :))

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

zag het gisteren ook op tv, vind het maar vaag hoor.. straks krijg je van die klassen op de basisschool, 1 voor kinderen die al konden lezen met 4 maanden en 1 voor kinderen waarvan de ouders geen 100 euro konden betalen om het kind al zo vroeg te laten lezen.

ik ben trots op mijn meisje omdat als ze eendjes in een ´boesj´(boek) ziek staan ze kakakak zegt. vind dit genoeg lezen voor haar leeftijd hoor!

3. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Hier word ik nou onpasselijk van. Wanneer mag een kind nou eens gewoon kind zijn?

4. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ik denk dat t het kind meer schade dan plezier toebrengt...
    Idd omdat het kindje als het 4 jaar is naar school gaat en daar dus al ver vooruit loopt..
    Zo leuk is t vaak niet voor kinderen om 'anders' (of hoogbegaafd etc) te zijn.. Dat zet hen eerder in een positie dat ze meer kans hebben om gepest te worden..

En dat doe ik mijn kind niet aan... En daarnaast vind ik t grote onzin!

Deel Deze Pagina