Your baby can read??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door firegirl, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

O, en over dat dochter van die bedenker nu aan de universiteit studeert: zou dat niet eerder te maken hebben met overgeerfde intelligentie, (alhoewel ik een beetje aan het IQ van de bedenker twijfel ;))?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

helemaal eens! Oftewel... hoe krijg ik kastjes open die ik niet open mag maken! Hé mama springt... kan ik dat ook? Tjonge, jonge.. drinken uit een gewone beker is best moeilijk... en wat moet ik met dat ding dat ze vork noemen?

hahahahahahaha :D:D:D

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ben wel benieuwd welk vakgebied die bedenker van dit spul heeft trouwens... Volgens mij iig bepaald geen pedagogiek of didactiek, (en als dat wel zo is, dan weet ik het niet meer ;))

Maar idd, die dingen die je noemt, bedacht ik me bij: het is wel raar dat legioenen ouders hun kind tot aan de kleuterschool rustig uit de fles laten drinken en eeuwen met de fopspeen in laten lopen, maar WEL hun kind zo nodig al voor de eerste verjaardag moeten laten leren lezen... (niet gezegd dat elke ouder die dit aanschaft, er eentje van mijn beschrijving is uiteraard).

4. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Men leert z'n baby lezen om daar dan straks lekker op de creche/psz/kleuterschool mee op te scheppen.
    Mijn baby kan al lezen! WAAAT jouw baby kan dat nog niet??;)

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ja ik ook, ben al even wezen Googlen:)?) maar alles wat er komt te staan gaat over dat leesprogramma, maar niet over die man.

Nog een linkje naar het artikel(pdf-je)
    http://www.mandypijl.nl/artikelen/your-baby-can-read-goed-idee-of-totale-onzin.pdf

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Nou idd.
    Straks als ze naar school gaan, dan kunnen een aantal kindjes lezen en andere kindjes niet, hoe gaat dat dan? Daar kunnen dan toch ook weer problemen door ontstaan. Echt lezen/schrijven leer je op school o.l.v. goede onderwijzers, die ze dat goed leren en niet d.m.v. een dergelijk leesprogramma.

Deel Deze Pagina