Ik heb dit een keer op de tv gezien en het leek me wel interesant. Nou weet ik wel dat dingen op tv anders overkomen dat dat ze werkelijk zijn, maar ik vroeg me af of er hier mensen zijn die het kennen of mensen kennen die het gebruiken?? liefs fluffi p.s. ik hoop dat de link het doet!! : Persoonlijke Groei » Tommy Tele Shopping
ja zag het laatst ook op tv..maar heb er wel mijn twijfels over... Denk dat het gewoon herkenning is van "het plaatje-lees letters"..merk dat aan mijn dochter..de jongens "oefenen" vaak haar naam en onze namen enzo ..dus ze herkent dat gelijk...maar schrijf je het nou in een andere lettertype noemt ze alles wat in haar opkomt..
Hier zijn wel al vaker topics over geweest. Bij de filmpjes leren kindjes de volgorde uit hun hoofd. Ze weten dus dat er bijvoorbeeld 'Hond' staat, omdat 'Hond' telkens op dat moment terugkomt.. Ze lezen het dus niet echt, ze onthouden het alleen.
als dit echt zou werken, dan zou iedere ouder dit wel al in huis hebben, en zou het worden aangeraden door iedere arts, leraar etc... en dat is niet zo, dus ik geloof er niet in