zo mooi en zo bijzonder!! bevallen alsof je een brood haalt bij de bakker http://www.youtube.com/watch?v=4grRewQ- ... re=related
Tsja, soms heb je dat geluk he. Maar ik erger me aan het feit dat ze doet voorkomen alsof dit voor iedere vrouw weggelegd is. Ik denk dat ze vooral erg veel mazzel heeft gehad.
Ja inderdaad, ik vind dat ook heel irritant! Er zit echt geen enkel pijnlijk moment tussen, ik ga het bijna oneerlijk vinden
nou vind het er niet nep uit zien en idd erg bijzonder maar denk niet dat het voor iedereen weg gelegd is haha
Wat mij ook zo opvalt is dat er geen druppel bloed te zien is, dat er ineens een stukje overgeslagen wordt en dan er dan ineens wél bloed te zien is Kan misschien dat het door het water minder wordt, maar dit is wel heel netjes
Ja het kan. Ik ken ook iemand die heeft twee kindjes op de wereld gezet op de natuurlijke manier maar ze weet niet hoe het is om weeen te hebben. Ze floepten er zo uit. Even 2 keer goed zuchten en tadaa daar was ie dan. Wou dat ik dat ook kon zeggen.
Wauwie, super! Wat een rust heeft ze zeg! Alleen die man die eromheen loopt te drentelen met die camera...! Alles word al opgenomen van wat in het bad gebeurd en nog loopt ie daar ook nog met kamer. En nep, tja hier kwam er bij de eerste bevalling ook pas bloed nadat de eerste kleine geboren was. Malou was toen ze geboren was ook zo goed als schoon (wel veel huidsmeer en nat, maar geen bloed). En zo rustig vind ik juist mooi, ik snap niet waarom sommige vrouwen zo moeten gillen en krijsen bij de weeen en de bevalling verder ! Maarja dat zal gewoon aan de vrouw liggen en aan de bevalling, iedereen is gewoon anders. Hier eerste bevalling alleen een keer geroepen toen er een hoofd door moest en tweede bevalling helemaal niet, vooral stil en rustig gelukkig !
Hier ook geen bloed gevloeit voor de placenta geboren werd,wel wat druppels van de knip maar na de placenta kwam een hele golf aan bloed...:S
Idd snapte ik dus ook niet na mijn bevalling...Ik heb miss 2x wat geroepen en verder niet.. Wel een mooie bevalling en ja waarom zij het over doet komen dat het bijna geen zeer doet is toch niet erg? Er zijn heus wel meer vrouwen die niet zo krijsen enzo hoor.
Hier ook niet, ik heb zelfs niks geroepen... Was totaal in mezelf gekeerd. Heb alleen 1 keer me man vastgeklampt en gezegd dat ik dit niet kon haha, maar toen was hij al halverwege!
Wat vind ik DAT flauw om te zeggen dat jullie dat niet snappen. Dat is ZO makkelijk gezegd als je blijkbaar een bevalling had waarbij het mogelijk was om het allemaal rustig te doen. Ik ben echt geen pieperd, maar ik had een stormbevalling met vrijwel geen adempauze tussendoor EN ik had geen aanloop. Ik ben ingeleid en pats boem na 5 minuten had ik al ZULKE heftige weeen. Dus ja ik heb geschreeuwd, omdat het me echt overviel. Ik wist daardoor gewoon echt niet waar ik het moest zoeken, wat ik moest doen. En dat heeft niets met mij te maken, maar met de bevalling zelf. Dus heb niet het lef om te suggereren dat het aan mij zou liggen. Dit schiet bij mij echt volledig in het verkeerde keelgat. Grrrr.
Sorry hoor maar toen mijn vliezen gebroken werden kreeg ik een weeen storm en ook ineens heel heftig de weeen die ik daarvoor had stelden ook niks voor. Maar ik ging ook niet schreeuwen... Ik ging van 4 cm naar 9 in een half uur.. Heb ook alleen maar een keer mijn vriend beet gegrepen en een paar keer tegen de verpleegkundige gezegd dat het veel pijn deed.