YouTube - Clearblue Plus Zwangerschapstest Video Handleiding dit is de link., ze doen 2 testen! 1 positief en 1 negatief!? en ik zie toch echt op allebei de testen een + wat zeggen jullie ervan?? of ik zie ik ze vliegen ???
die bovenste is vet posi en ik zou zeggen dat ik op die onderste de hele tijd al een lichte streep zie
Nou die test zou ik dan dus nooit doen hahaha, ik zie ook bij alle twee een kruis en dan zouden we de onderste als nega moeten beschouwen.. ik zou een gat in de lucht springen voor niks als ik die 2 maanden terug had gehad hahaha!
ik vind het ook erg slecht op die manier een uitslag te lezen.. ik heb gelukkig de digitale liggen ....
Dit was mijn eerste test waarop ik zag dat ik zwanger was, ik vond hem erg fijn want het kruis was zeer duidelijk en de dipsticks die ik had gaven echt een heeeeeeeeeel licht lijntje. Met deze test teste ik al een paar dagen voor NOD positief, dus ik heb er geen klachten over. Wil niet zeggen dat het filmpje goed is want ik zie ook heel licht een kruis op de onderste. Hieronder mijn test
Volgens mij is er ook met die testen geknoeid, want de lijnen in het venster zijn niet zo echt als ze normaal zijn. Dus ik denk dat dit filmpje bewerkt is
we zeggen niets over de testen dat ze niet goed zijn! aleen de reclame maker haha want de onderste zie ik echt een + je haha. en er staat negatief (klopt niet hihi)
het is van een site waar ze testen verkopen. staan er meer op van die site., niet van 1 persoon(online bedrijf)