Hoi dames ik stel deze vraag even voor n vriendin van mij. Ze gebruikt ovuluatie testen van matcare. Op 2 en 3 februari had ze een positieve ovuluatie test, ze tempratuurt erbij. Op 3 februari heeft ze haar eisprong gehad volgens ff. Ze gebruikt deze ronde ook voor het eerst de persona en die geeft vandaag ineens een ei teken aan , dus dat ze een positieve ovu test heeft, nou vind ik de persona ovu test er niet positief genoeg er uit zien en is volgens mij als ik haar temp kaart bekijk haar ei echt geweest, wat denken jullie? de foto van de ovu test van vandaag die volgens persona positief is: http://img407.imageshack.us/img407/9126/dsc02800n.jpg
hhmmm ja ik denk dat haar eitje al geweest is persoonlijk! ik heb ook de persona gebruikt, en die week ook af hoor,, pas na 3 maanden liep alles gelijk de eerste 2 maanden verschilden mijn ei sprongen weleens ,daarom deden we iedere dag maar vrijen wens haar suc6
thanx voor het antwoord, ik dacht zelf ook al zoiets, omdat ik in het verleden ook persona gebruikt heb en ik had zelf echt wel duidelijkere positieve testen van persona maar ook in combinatie met haar temp dacht ik zelf ook al dr ei geweest is, thanx voor je reactie