Ik snap wel wat @mevrouwtje zegt hoor. En no offense; ik vind ‘dat kun je verwachten op een forum waar iedereen vrij is om te reageren’ echt een mega dooddoener. Los van de inhoud van het topic Je kunt hem ook omdraaien; als je niet meegaat in het onderwerp kun je óók verder scrollen
Ik volg één iemand, Nu ze een kind heeft vind ik dat ze zo overdreven perfect doet dat ik mij er zo aan erger dat ik het gewoon wil blijven volgen.
Dat mag je een dooddoener vinden, dat vind ik van haar reactie en jouw laatste reactie ook dus ja . En ja dat kan. Maar daar had ik geen zin in
Ja dat merk ik hier bij de oudste ook heel erg. Denkt dat het normaal is om alles maar te kunnen kopen en schoenen en jassen te kopen van 1000 euro. Dat is toch echt niet het geval. Vind het mega irritant.
ik kijk veel filmpjes van josh starmer, blue1brown, rivksmath en nog meer andere. Gaat allemaal over wiskunde en statistiek al die klassieke influencers… mijn God wat een tijdverspilling.
Ik kijk soms tijdens het strijken wel eens YouTube never too small Living big in a tiny house (beide over klein wonen) Mossy bottom (een Engelsman die in Ierland zelfvoorzienend leeft) Grown to cook (ook tuinieren) En allerhande filmpjes over het naaien van historische kleding o.a Bernadette Banner, closet historian, aby cox, Nicole Rudolph, Rachel Maksy (das de minder serieuze van het rijtje) Ik kijk eigenlijk alleen redelijk informatieve filmpjes, nooit mensen die spullen uitpakken, grappen uithalen, spelletjes spelen of overdreven veel over zichzelf lopen te kletsen
Ik volg op het moment niemand. Ik volgde kim Jacobs en Kelly Carresse. Beide vind ik veranderd en ik ben dat ook. Past niet helemaal meer in mijn straatje om maar zo te zeggen. Ik volg ze nog wel op instagram en de ene keer kijk hun verhalen en de andere keer skip ik ze. Ik volg op instagram deviervankim. Ik ben haar gaan volgen toen ik zwanger was van de jongste en zijnaad toen zwanger van de 3de. Waren ongeveer tegelijk uitgerekend. Helaas is haar 3de met 23 weken geboren (waarom hoe en wat legt ze zelf uit op der instagram). Ze is gewoon lekker gek en dat past op het moment wel weer in mijn straatje. Onze dochter volgt de bakkertjes en meisje Djamilia. Van beide gaan mijn nekharen overheid. Soms kijkt ze de zoete zusjes en de speelgoedmeneer. Toen ze wat jonger was hebben we hem de groetjes laten doen, geweldig haar reactie. De jongste vind joki en jet leuk en een wandeling door het sprookjesbos (hij word helemaal hyper als hij een paddenstoel spot )
Lekkere dooddoener dan maar: Geen, want ik vind mezelf daar ook te oud voor (32) en ik heb genoeg te doen doorgaans. Maar: als ik sport of soms even iets wil kijken waar ik niet bij na hoef te denken vind ik het wel eens fijn om iets op te zetten à la Selling Sunset, the Kardashians of dat soort ‘oh my God - I’m drinking all day but look how skinny I am’ drama. Dat is toch gewoon heerlijk soms
Ik begrijp dat echt niet hier op het forum. Iemand vraagt welke influencers je volgt en dan heel veel reacties van mensen die er niet van houden. Waarom reageer je dan? Boeit toch niemand dat jij het niet leuk vind. On topic, ik vind mensen die goed zijn met make up, haren en kleding leuk om te kijken voor inspiratie.
Ik kijk op YouTube naar FlossTubes van 2 Nederlandse dames over borduren. Die zetten 1 keer per maand eem video online en dat vind ik prima om te volgen.
Ik volg Kelly Caresse. Buiten dat ik haar een leuk mens vind, vind ik het ook fijn dat zij een structureel schema heeft qua plaatsen van de vlogs. Mij vallen de vele reacties ook op van geen tijd enzo, en natuurlijk iedereen moet zijn/haar tijd lekker invullen zoals men zelf wilt, maar het klinkt bijna of het iets absurds is om naar YouTube vlogs te kijken, terwijl er veel zijn die wel de ‘tijd’ hebben om de hele dag op zp te zitten. Nogmaals ieder z’n keuze, maar sommige reacties klinken redelijk afwijzend