Hoi allemaal, Mag ik even afreageren??!! Ik voel me al 5 weken superberoerd, in het begin alleen in de ochtend overgeven, maar de laatste week is het de hele dag. Ik werk fulltime in de horeca en sta vaak om 5 uur 's ochtends op. Op zich wel te doen, maar die misselijkheid eist zijn tol. Dus ik vandaag naar de dokter gebeld. Weet je wat die man vraagt? Heb je je al wel eens ziek gemeld in je zwangerschap? Dus ik zeg: nee, dat niet. Nou zegt ie: ik ga je niets voorschrijven, neem maar wat meer rust en meld je gerust een keer ziek. PFFF alsof ik daar op zit te wachten! Grrr.. sorry moet het even kwijt..
Opzich niet zo'n raar idee van je huisarts. Je eens ziek melden als je zo'n drukke baan hebt! Zwangerschap is zwaar hoor voor je lichaam! Nou is het wel zo, dat als je echt elke dag zo veel overgeeft je uit moet kijken voor uitdroging, uitputting en ondervoeding. Als je door blijft gaan met elke dag meerdere keren overgeven zou ik toch zeker even langsgaan bij de dokter voor een middeltje! Vind eigenlijk dat hij dat wel in overweging moet nemen hoor. Maar je rust nemen is niet zo'n raar idee hoor! Sterkte meid! En klagen mag hoor!