Ik heb helemaal de overnight oats ontdekt. Wat is dat lekker zeg! Nu heb ik het al een keer gemaakt met banaan, kaneel en frambozen en zojuist heb ik het gegeten met banaan, rauwe cacao en aardbeien. Was allebei erg lekker. Wat is jullie favoriete overnight oats combi?
Beetje saai, maar mijn favoriet blijft banaan, kaneel, geraspte kokos en hennepzaad. Soms met een stukje fijngehakte pure chcocolade. Overnights oats is zo lekker!
Havervlokken die een nachtje in de melk hebben staan weken met toevoeging van allerlei lekkere dingen.
Amandelmelk, magere kwark, chiazaad en lijnzaad 's nachts in de koelkast en dan de ochtend er na verse aardbeien in schijfjes gesneden er bij en heel af en toe een schepje rauwe cacao poeder. Heeeeeerlijk! Of met cacao nibs Ook lekker, de volgende ochtend in stukjes gesneden appel en kaneelpoeder er bij (of necarine of wilde perzik of peer ) En ik varieer de magere kwark met (griekse) magere yoghurt Ik vind overnight oats ook echt super lekker!!
Ja, gewoon een goedkoop pak á 40 cent bij de super. Het kan met gewone melk, maar ook met amandelmelk of rijstmelk. Je maakt het een avond van te voren klaar met alle ingrediënten en de volgende ochtend hoef je alleen maar je schaaltje uit de koelkast te pakken. Het is super snel klaar, vullend en gezond. Het is ongeveer drie dagen houdbaar. Ik maak dan direct een flinke portie voor meerdere dagen.
Deze heb ik nog nooit gegeten. Kan ik ze gewoon bij de natuurwinkel kopen? Is het net zo iets als rauwe cacaopoeder?
Ja het zijn pure cacao brokjes! Wel een beetje bitter, net zoals hele pure chocola Ik heb ze bij body&fit shop gekocht (online)
Ik hou van hele pure chcocolade! Ik ben vaste klant bij de body&fitshop, dus ik ga ze de volgende keer mee bestellen.
Wow, ideaal! Ontbijt schiet er wegens tijdgebrek vaak bij in als ik moet werken, maar dit hoef ik alleen uit de koelkast mee te nemen en kan ik op mijn werk eten. Ik lees even mee voor recepten.
Amandel melk banaan rood fruit wat er vers te krijgen is. Voor mijn jochie van twee pureer ik het met de staafmixer. hij wil elke ochtend meer pap
Ja, dat lijkt mij ook lekker! En ik denk dat mijn dochter het ook lust! Warme pap vindt ze niet lekker, maar koud en met wat fruit gaat het er denk ik wel in. Makkelijk voor mijn man, die het ontbijt voor haar moet maken als ik moet werken.
Dat klinkt erg lekker, ga ik ook proberen. Dus gewoon met een pak havermout? Die heb ik staan, maar alleen opwarmen met melk in de ochtend vind ik niet zo lekker.. Ben benieuwd
Yoghurt met havermout. In melk vind ik gekookt toch nog het lekkerste! Heerlijk met een beetje kaneel, kokosraspven eventueel wat gedroogde cranberry's.
Hmm, misschien moet ik het dan ook met joghurt doen. Alle andere ontbijtgranen (behalve Brinta) eet ik ook met joghurt..
Andijvie Frambozen Blauwebessen Banaan Kokokmelk Lijnzaad Water Havermout Maar ik maak ze met allerlei soorten groente en fruit. Ik drink het trouwens.