ik ben op zoek naar een naam voor ons beebje, we weten nog niet of het een meisje of jongetje is... Onze 2 dochtertjes hebben allebij een naam met 3 letter grepen. Dus ben op zoek naar echte nederlandse namen het liefste met 3 lettergrepen...zowel meiden als jongens namen! Heb zelf al wat het eea gevonden, maar aanvulling is altijd welkom!
Angela, Evelien en Jurian Angela, Evelien en Julian Angela, Evelien en Daniël Angela, Evelien en Tobias Angela, Evelien en Benjamin Angela, Evelien en Fabian Angela, Evelien en Valentijn Angela, Evelien en Florian Angela, Evelien en Bastiaan Angela, Evelien en Christiaan Angela, Evelien en Leander Angela, Evelien en Isabel Angela, Evelien en Eline Angela, Evelien en Rosalie Angela, Evelien en Feline Angela, Evelien en Charlotte Angela, Evelien en Madelief Angela, Evelien en Lisanne Angela, Evelien en Leonie Angela, Evelien en Michelle Angela, Evelien en Louise Angela, Evelien en Elize Angela, Evelien en Melissa Angela, Evelien en Rosanne Angela, Evelien en Jasmine Angela, Evelien en Valerie Angela, Evelien en Denise Angela, Evelien en Joëlle Angela, Evelien en Noëlle Angela, Evelien en Willemijn Angela, Evelien en Marieke Angela, Evelien en Suzanne Angela, Evelien en Janneke Angela, Evelien en Larissa Angela, Evelien en Florieke Angela, Evelien en Rianne Angela, Evelien en Nathalie
Wij hadden op ons lijstje: - Isabel(le) - Fréderique - Josephine (Josephien) - Charlotte - Juliëtte - Florine - Julian - Olivier - Bastiaan En nog wel meer namen, maar dit waren degene met 3 lettergrepen.
Mylene Louise Manuela Ilona Valerie Simone Dionne Jolieke Jeanine Fabiënne Josianne Barbara Karlijne Carolien Yvonne
De jongens naam staat ondertussen vast Ga hem hier alleen nog niet zetten aangezien er meer mensen uit mijn familie hier op forum zitten, en ik de naam nog even geheim wil houden....nu dus alleen nog voor een meisjes naam gaan kijken.... Als we geluk hebben weten we over een goede 3 weken of het een meisje of een jongen is!
Angela, Evelien en Roosmarijn Angela, Evelien en Annemiek Angela, Evelien en Marjolein Angela, Evelien en Anneloes Angela, Evelien en Dianne Angela, Evelien en Mathilde Angela, Evelien en Josephien Angela, Evelien en Renate Angela, Evelien en Louise Angela, Evelien en Brigitte Angela, Evelien en Barbara Angela, Evelien en Babette Angela, Evelien en Lisette Angela, Evelien en Lisanne Angela, Evelien en Marije Angela, Evelien en Bianca Angela, Evelien en Claudia Angela, Evelien en Liselot Angela, Evelien en Annemijn Angela, Evelien en Madelon Angela, Evelien en Willemijn Angela, Evelien en Ingeborg
Frederik of Frederieke (afhankelijk van geslacht) Marieke Saskia (heeeeel populaire naam begin jaren '70, maar nu hoor je 'm bijna niet meer; past wel bij de namen van je dochters! die zijn ook wat meer uit die tijd voor mijn gevoel)
ja klopt Bri, zijn best klassieke namen zeg maar....maar ook gewoon lekker kort krachtig en helemaal hollands, dus wil graag in die trend blijven...nog 9 dagen dan weten we als het goed is of er een meisje of jongetje rond springt in mn buik