Yurre of Yochem???

Discussion in 'Babynamen' started by deborah73, Feb 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. deborah73

deborah73 Lid

Oct 30, 2010
    93
    1
    0
    NULL
    gelderland
    Jens vind ik ook een hele mooie naam maar in ons geval zou het dan Yens worden;)

2. Ise Bo

Ise Bo Bekend lid

Oct 8, 2010
    885
    0
    0
    *
    Ik vnd Yochem echt helemaal niet leuk!
    Yurre vind ik superrr!
    _________

Haha nee hoeft niet te betekenen dat het een meisje word, dat je nog niet uit de naam bent. Ik ken iemand die had een meisjesnaam, kwam echt niet uit de jongensnaam. Zei toen ook tegen mij: Dan zal het wel betekenen dat ik een meisje krijg ... het werd een jongen en zo ken ik meer voorbeelden, ook van andersom!

3. deborah73

deborah73 Lid

Oct 30, 2010
    93
    1
    0
    NULL
    gelderland
    Hihi ja dat komt geloof ik doordat er ooit een Jurre meedeed met boer zoekt vrouw ja toch of was het nou met een ander programma??

gr.deborah

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Yurre! (eigenlijk Jurre ;))

5. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Zoals veel voorgangers ben ik bij beide namen niet kapot van de Y, maar als het echt 1 van deze 2 moet zijn, dan toch maar Yurre.
    Vind overigens Yuri bijv. een veel natuurlijker naam om met een Y te schrijven.

6. ohmama

ohmama Niet meer actief

7. pijman

pijman Niet meer actief

Ik ben ook helemaal niet blij met je keuze voor je Y, maar goed dat is iets heel persoonlijks dus ik zal ze beoordelen op de schrijfwijze met de J omdat ik ervan uitga dat je het 't zelfde uitspreekt. Ik ga dan helemaal voor Yurre! Ik vind het een leuke naam, orriginele en lekkere klank. Ik vind het ook een stoere naam en wat minder allerdaags als Jochem/Yochem. Daarbij vind ik je keuze voor de Y bij Yurre ook veel minder storend, daar zou ik goed aan kunnen wennen na mijn eerste "meh" snap je ;)

Ga je Elyne uitspreken als E.lie.ne of als E.lij.ne? Ik ben namelijk door je schrijfwijze wel geneigd om dat laatste te gaan doen. Maar doordat je bij de andere namen wel de gebruikelijke uitspraak aanhoudt ga ik een beetje twijfelen.

8. ohmama

ohmama Niet meer actief

Ik ken twee broertjes, Yani/Yari (weet het ff niet meer :p) en Youri.

9. Rowenavb

Rowenavb Actief lid

May 21, 2008
    490
    0
    16
    Flevoland

Haha dat zou kunnen maar daar kijk ik niet naar dus daar komt het niet van! Meer zo'n fries accent, Yurre haha moeilijk uit te leggen ;)

10. deborah73

deborah73 Lid

Oct 30, 2010
    93
    1
    0
    NULL
    gelderland
    hihi,uitspraak blijft eliene en Jurre,dat veranderd niet,en bij onze andere kids is er nooit verwarring geweest met de uitspraak dus ik verwacht daar niet veel problemen in

11. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,147
    8,880
    113
    Ik vind ze met een Y ook niet zo...maar als het met een Y moet en het moet één van deze twee namen worden, dan zou ik voor Yurre gaan. Yochem vind ik érg vreemd staan met een Y.

12. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Helemaal mee eens! De Y in Yurre is minder "vreemd dan in Yochem.

13. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    2,637
    380
    83
    ..
    Yurre (Jurre):)

14. maria80

maria80 Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,979
    136
    63
    Ik zou ook voor Yurre gaan. Vind het met die Y vooraan wel stoer staan!

15. white

white Niet meer actief

Ik zou YURRE kiezen en zou het ook met een y schrijven!! super mooi!

16. MamavanF

MamavanF Actief lid

Nov 4, 2010
    424
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yurrem, zou ook de Y doen, is weer wat specialer.

17. luca84

luca84 Niet meer actief

Ik vind ze wel leuk maar niet met de Y. Maar als ik moet kiezen Yurre leuker..
    Hoe heten je andere kindjes dan? mijn zoontje heet Y.aniek? wat vind je daarvan? misschien n optie?

18. Sunny1977

Sunny1977 Actief lid

Nov 19, 2010
    385
    0
    0
    Adminimiepje
    7e hemel...
    Ik vind Yurre mooi! :)

En zeker met de Y! Weer eens wat anders. Zelf hebben we ook een naam in gedachten met een Y... nu nog zwanger worden! Hahaha! :D

19. Missy1985

Missy1985 Fanatiek lid

Oct 3, 2009
    1,009
    0
    36
    Yurre is leuk!
    Ik vind Jochem/Yochem een honden naam (vast omdat de hond van mijn buurvrouw zo heet!

Ik ben zelf ook gek op namen met een Y!!!

20. bloem2

bloem2 Niet meer actief

Yurre, stuk leuker als Yochem. Vind ik wat stoerder en hipper:)

Share This Page