misschien is deze vraag al 100 x gesteld hier maar ik kan er niet echt een duidelijk antwoord op krijgen.. maar ik vraag mij af wanneer ze een cryo terugplaatsen.. 2 weken na je 1e ongi dag ofzo!?
Hoi Dagmar, In ons ziekenhuis krijg je op de 10de dag en echo en dan moet je aan de hand van ovulatietesten (2e ochtendurine) je LH piek bepalen en die dag ga je dan bellen naar het laboratorium en ik geloof dat ze dan 3 dagen er na de cryo's ontdooien en de dag erna bel je 's ochtends of de cryo goed genoeg is en of hij de ontdooiing heeft overleefd en als die goed is plaatsten ze die cryo die middag terug. In ieder geval succes toegewenst! groeten Mirjam
Hoi,ik kreeg op dag 9 mn 1e echo,toen paar dagen later weer 1 echo,toen is de pregnyl erin gegaan en 6 dagen later tp. 1e dag ongi=31 juli,tp was 17 augustus. Op de dag van tp hoor je of het ondooien goed is gegaan. zal per ziekenhuis wel iets verschillen,maar aan de hand van echo's word de tp bepaalt. Heel veel succes !
ik kreeg mijn cryo's terug in een gestimuleerde cyclus dan zit het anders. heel veel succes meid, hopelijk gaat het met de cryo's wel lukken!
Hoi Dagmar, Ik heb het zelfde gehad als Marina. Met echo's werd gekeken hoe groot mijn eigen ei was en wanneer ik pregnyl moest zetten. 6 dagen na de pregnyl was bij mij de TP. 's ochtends werd ik gebeld of en hoeveel de ontdooiing hadden overleefd en een paar uur later de TP. En zie het resultaat onder. Vooralsnog nog steeds zwanger. A.s. vrijdag termijnecho. Hopelijk is alles dan nog steeds goed. Blijf het spannend en eng vinden. Succes deze ronde Dagmar. X Jille
hallo lieve dames dus als ik het goed heb zou het half november ongeveer dan weer kunnen bij mij.. ik lees goede berichten over de cryos; dat vind ik wel een fijn idee. ik heb zelf ook heel erg het idee dat het bij mij misgaat omdat ik nog zoveel last heb van de punctie op het moment dat de TP is .. mijn lichaam is nog niet hersteld en voelt zich dus niet goed genoeg om een goede innestelling te krijgen. met die hoop probeer ik de cryos met positieve gedachten vast te houden...