Wij zijn in blijde verwachting van een zoon (nu 33 weken zwanger)! We hebben 2 namen die we erg leuk vinden, maar kunnen maar niet kiezen!?!?! We hebben al een dochter die Luna heet. Wat vinden jullie beter passen......Luuk of Jelte?! Of weten jullie misschien een andere leuke naam die bij Luna past?!
Vigo? Ik vind trouwens Luuk ook een erg leuke naam! Maar zit je dan niet met het 'probleem' dat beide kinderen dezelfde voorletters hebben?
Hoe wordt Luna uitgesproken? Loena of Luuna? Luna en Luuk vind ik geen mooie combi. Luna en Jelte vind ik twee heel verschillende namen, maar kan wel. Ik zou een andere naam kiezen, maar jullie moeten je eigen gevoel volgen!
Nog wat ideetjes: Luna & Jurre Luna & Jorrit Luna & Giel Luna & Noah Luna & Levi Luna & Nino Luna & Joël Luna & Jens Luna & Mart
Luuk vind ik niet mooi bij Luna passen, lijkt te veel op elkaar, Jelte vind ik een leuke naam, maar die vind ik just te anders .
Luna& Finn Luna& Kay Luna& Milan Luna& Levi Luna& Viggo Luna& Just Luna& Dean Luna& Vince Luna& Liam Luna& Kyan Luna& Rowan Luna& Jens De andere 2 namen zijn niet mijn smaak! Succes!
Luna spreek je uit als Luuna. Op zich vind ik het wel leuk allebei dezelfde voorletter. We houden niet heel erg van die "mode" namen. (maar ja, Luna hoorde je 6 jaar geleden ook niet veel, maar nu wel steeds meer) Pff vind het moeilijk hor! En ik zie dat de meningen hier ook verdeeld zijn...