Hoi meiden, Maandag word ik ingeleid en het leek me leuk om over de naam van ons meisje te gaan twijfelen ...De eerste naam hebben we inmiddels veranderd van Damaris naar Philѐne haha nu hebben 2 namen die we mooi vinden als 2e naam... Welke vinden jullie mooi/beter passen? Aimée of Isabella Ben benieuwd
Niet zo blijven twijfelen! Ik zou het gewoon bij Philene Aimee houden. Twee hele mooie namen die heel goed bij elkaar passen.
Oh wat jammer dat Damaris is verdwenen.. ik vond dat een mooie naam. Aimee... de geliefde.. wat is mooier dan dat?
Jammer, ik vind Damaris veel, echt heel veel mooier dan Phileine (moet ik altijd aan vilein denken), en bij Damaris past Isabella het mooiste. Ik vind noch Aimée noch Isabella echt bij Phileine passen.
ik heb Isabella gekozen maar nog mooier vind ik Philéne Isabel (dan heb je niet bij beide namen dat ze op een klinker eindigen)
Ik vind Aimée veel mooier dan Isabella. Maar 2 keer een accentje vind ik niet zo leuk staan, dus qua combinatie vind ik misschien toch Isabella mooier. Ipv Philèine vind ik trouwens Feline leuker. Als ik het goed heb komt dat van het woord felix, geluk! Feline Aimée: geluk en geliefd <3 Maar je hebt dus nog maar heel eventjes... En dan nog veranderen... Spannend! (ik ben pas bijna 10 weken zanger, maar we hebben de roepnamen al en ik denk dat we bijna alle doopnamen ook al hebben . Ik hoop dat we er niks meer aan gaan veranderen, zeker niet een paar dagen van tevoren. Dan zou ik echt zenuwachtig worden . Ik hoop dat jij betere zenuwen hebt! Succes met de keuze!)
Ik vind ze allebei wel mooi maar Isabella wel iets mooier. Hoewel Aimee ook goed kan, omdat je wel een mooie frans klinkende naam hebt dan.