hmmm moeilijk xou meer voor livia gaan. vind dat er mooi ook "af" klinken. envan de andere 2 zou ik of ivy malen (aj-vie) of evy( ee-vie)
Evi Of Ivy vind ik niet zo leuk, maar bedankt voor het meedenken! De meerderheid gaat dus uit naar Liva? Ik vind Liva lief en stoer tegelijkertijd, maar Ive vind ik weer sportiever. Welke van de 2 past het beste bij Jur en Senn?
Liva is ook een van mijn favoriete namen, dus ik zou daarvoor gaan, wat je zegt: lief en stoer tegelijk Ik vind het ook leuk staan bij Jur en Senn.
Ja, moet denk ik nog even wennen aan Liva. Normaal ben ik niet zo van de namen die eindigen op een A, maar Liva vind ik wel heel mooi. En Liv of Liva? Liva is origineler he? Liv wordt zo'n hype nu.. Wat vinden jullie!
Ik vind Liv ook leuk, maar dat vind ik heel erg afhankelijk van de achternaam. Vaak vind ik namen die op een -v eindigen niet zo mooi in combinatie met de achternaam. Mijn voorkeur blijft Liva
Lieve vind ik ook mooi, maar zo heet al een vriendin van ons. Ive blijft vlotter vind ik, maar Liva is misschien meer 'af' en ook wat liever. Vinden jullie Liva vooral lief of stoer?
Ik vind Liva vooral een krachtige naam. Stoer.. Lief.. en stijlvol. Liv vind ik ook heel leuk! Denk dat mijn voorkeur gaat naar Liv.