Ik ben lid van de Dierenbescherming en de Vlinderstichting. (Met de Dierenbescherming wil ik stoppen, vind dat ze hun werk niet goed doen, en wil dan lid worden van een andere dierenhulp instantie. Wie weet doe ik hier nog ideeen op)
Ik geef alleen geld aan de collecte's van de hartstichting en kankerbestrijding.Geen maandelijkse verplichtingen en geven wat je wilt geven
Brooke Stichting Brooke Hospital for Animals Nederland - Brooke helpt werkpaarden en ezels van straatarme mensen in landen als Egypte, India en Pakistan en schildklier stichting www.schildklier.nl
Doe Een Wens stichting, die doen echt geweldige dingen. Mijn moeder is donateur van Stichting Hulphond, ook al een geweldig iets.
van teveel...weet zelfs niet meer welke. iig de dierenbescherming. zo een green peace achtige..kankerbestrijding en nog een hoop meer. ga ze binnenkort allemaal opzeggen spijt me zeer maar de centjes kan ik nu ff zelf gebruiken. heb ze al een aantal jaren maandelijks gesteund
KWF, Stop Aids now, WSAP, Artsen zonder grenzen, Greenpeace. Verder geef ik aan iedereen die collecteert. heb dat zelf gedaan echt een rotklus en vrijliggerswerk, dus ik stuur ze nooit weg zonder minimaal een euro.
Sinds mijn peettante aan darmkanker overleden is, steunen we het KWF. We geven iedere maand 3. Ik vond het wel brutaal dat ik laatste gebeld werd met de vraaf of ik geen 5 per maand wil doneren. Dat ze blij zijn met het gene dat ik geef. Ik snap het ergens wel, maar bij mij riep het andere gevoelens op!
alle collectes aan de deur krijgen altijd iets...verder steun ik maandelijks: proefdiervrij, greenpeace, wspa, nederlandse hulp aan dieren (weet zo even de afkorting niet...slecht zeg...) wnf en de zonnebloem... meer dan genoeg vind ik... deze wil ik ook graag blijven ondersteunen, dus er komen hier geen vaste doelen meer bij!
Wij geven aan de collectanten en ik ben ook lid van WSPA... Kijk vaak naar animal planet en het gaat me door merg en been wat die dieren aangedaan wordt! Ben ook lid geweest van stichting proefdiervrij en stichting AAP. Nu spaar ik daar airmiles voor... Is voor mij gratis en steun ze er toch mee! Liefs