hahaha, gelukkig kosten de k2v5 ook niet zo veel. Maar ik denk dat ik pas echt durf te juichen als ik een dikke vette streep op de test zie. Het verhaal van Anoniempje geeft me wel hoop En bij mn dochter heb ik 3 keer getest, eerste keer ook een dunne tuurstreep. Tweede duidelijker en nummer drie was echt knal. En elke keer ongeveer 3 dagen er tussen. Spannend anoniempje !!!
Hier ben ik in mijn stopweek, morgen beginnen met mijn laatste strip hopelijk daarna gaan we ervoor.. En ik wil nog 5 kilootjes afvallen haha
Ja Samsie, wachten duurt zeker lang. En die 9 dagen lijken helemaaaaaal lang Haha, Roosje24. Die kilo's ja. Die wilde ik eigenlijk ook kwijt, eigenlijk al wel een poosje. Maar nu toch nog maar uitstellen dan, al wil ik er wel voor zorgen dat ik niet weer net zo veel aankom als bij de eerste...
Zoals te verwachten was kon ik niet wachten met testen tot morgenochtend. Vanochtend vroeg wakker en dus om kwart over 5 toch die laatste k2v5 test gedaan. Maar: negatief. Gelukkig was ml nog thuis, dus even samen geknuffeld in bed en toen besloten dat het ook goed kan zijn. We weten nu wat we nog willen doen voordat er weer een kans is op bevruchting (wat dingen afronden, opruimen en huizen kijken) Maar natuurlijk wel een teleurstelling. Ben benieuwd wanneer er nu bloed gaat komen, weten jullie wanneer dat te verwachten is?
Oh dat meen je manasaar ..... ik hoop niet dat ik je teveel valse hoop heb gegeven ..... Ik moet nog steeds 20 kg afvallen!! Ik sport 4x in de week en let goed op... na mijn laatste zwangerschap wil ik echt flink gaan afvallen met een dieet... maar dat doe ik pas als ik niet meer zwanger ga worden.
Haha, nee hoor anoniempje. Zo kan het gaan, en er zijn zelfs voorbeelden te vinden van dames is dezelfde situatie als ik die uiteindelijk toch zwanger bleken. Dus als iemand mij valse hoop geeft is het internet Ik wil ook nog steeds afvallen, en ga nu toch maar een beetje mn best doen. Totdat ik zwanger ben dan, alles wat er nog af gaat is mooi meegenomen
Oow MamaSaar wat jammer! Wel flink hoe je er mee omgaat. Ik blijf idd duimen dat de valse hoop geen valse hoop blijkt goed? Enne....hier ook nog 10kg te gaan
Hahaha, dankje Samsie. Ik ben blij dat ik het hier even kan delen 😊 Ik heb net als anoniempje 20 kilo te gaan, of in ieder geval tot mn streefgewicht. 10 kilo te gaan tot het gewicht van voor de zwangerschap. pfff.. Zou ik ze op marktplaats kunnen verkopen? 😅
Haha mamasaar... ik zei laatst tegen mijn vriend: alle organen kun je afstaan voor donatie.. waarom vet niet haha. Ik wacht nog ff rustig af.... bij mijn vorige zwangerschap was mijn cyclus korter dus zou ik nu al moeten menstrueren... maar ik hou ecen mijn cyclusapp aan... als ik dan nog niet menstrueee dan ga ik testen.....
Haha... komt denk ik ook omdat ik niet precies weet hoe lang mijn cyclus is... de vorige keer zat ik ook heel snel met een test in mijn handen omdat ik toen precies wist wanneer ik moest gaan menstrueren.
Hier sluit ik me volledig bij aan! Super knap Ik hoop dat ik afgelopen week een positieve tot had door mn ei, dat schijnt te kunnen. Dat betekend dat ik over 1,5 week een testje kan gaan wagen. Tenzij ik natuurlijk eerder ongesteld wordt. Maar dat zou ik bijna niet erg vinden, dan weet ik iig waar ik aan toe ben. Liever ongesteld worden dan deze onzekerheid! Andere optie is dat het toch een mk is, maar dan zou komende week al een bloeding moet komen. Dus afwachten geblazen, en wat ben ik daar goed in (not ) Samsie, hoe was het nu bij jou? Kan zo snel de berichtjes niet teruglezen omdat ik al aan het typen ben
Ooow het blijft spannend voor jou mamasaar! ik blijf gewoon duimen Hier had ik gister erg veel last van pijnlijke krampen in mijn onderbuik en onderrug :/ verder gister bijzonder branderige en gespannen borsten. Vandaag weer veel last van mijn rug maar nu ook een grieperig gevoel waardoor ik een beetje bang ben dat al de gespotte symptomen misschien daar wel van komen
Zo ik ben weer een bijgelezen na een heerlijke strand vakantie haha Zo dames wat is onzekerheid toch een naar iets he als je maar moet wachten en wachten Ik word komende week alls het goed is ongesteld daarna gaat hier ronde 1 weer van start ben zooooo zenuwachtig zit alweer helemaal in mn hoofd te bedenken hoe we het iedereen gaan vertellen wat het zal worden en sl die andere dingenwaar ik me nog helemaal niet bezig mee zou moeten houden hahaha
Hahaha, lekker HMT, klinkt goed! En wat je zegt: dat fantaseren over hoe en wat en wie en wanneer. Heb het sommige dagen ook heel erg, maar nu ook andere dingen aan mn hoofd. Dan vliegt de tijd wel hoor, en maar goed ook. Hoe denken jullie dat het zou zijn met een extra kleintje? Hebben jullie drie slaapkamers?
Welkom reusje!! Spannend hoor! Ik denk dat het vanzelf wel loopt met een 2de Het Al even pittig zijn vooral omdat ons Zoontje nog geen 6 maanden is nu maar ik denk als je jeElf er aanover geeft (voor zover kan want er kan natuurlijk altijd iets zijn) dat het wel loopt Mensen die ingeplant "vlug" weer Zwanger raken kunnen het ook dus dan moet dat geplant ook wel lukkig dacht ik zo hahah