Morula terugplaatsing

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kirsten1988, 17 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hoi dames,
    Ik lees op verschillende sites zoveel verschillende dingen dat ik het hier maar eens vraag:
    Vorige week maandag 8 augustus heb ik een morula cryo teruggeplaatst in een deels natuurlijke cyclus. Alleen op 2 augustus pregnyl 5000 gezet.
    Nu ben ik benieuwd vanaf wanneer je positief Test. Ik heb vanochtend getest en ik denk dat deze gewoon Omo wit was. ( zie wel iets maar alleen ik zie dat en partner niet 😂)
    De arts in ziekenhuis zei dat ik na 10 dagen mocht testen dus had verwacht dat het nu wel positief zou zijn. Nu lees ik op internet dat sommige pas mogen testen na 12 of 14 dagen. Hoe was dit bij jullie? En wie testte er eventueel ook pas laat positief etc?

Thanx voor reacties 😊

2. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    Spannend zeg! Zolang je geen bloedverlies hebt, zou ik gewoon nog even doortesten de komende dagen...
    Ik heb afgelopen december een morula cryo teruggeplaatst gekregen, ook in natuurlijke cyclus met alleen 5000 ie Pregnyl en mocht 14 dagen na terugplaatsing testen. Ik heb uiteindelijk op dag 12 na terugplaatsing getest (ik was toen 2 dagen overtijd en dat verbaasde me) en deze was positief, maar nog wel wat licht. Op de testdag zelf had ik een knaltest en cb digitaal 2-3 weken. Helaas is deze zwangerschap geëindigd in een miskraam (MA bij 9 weken).

3. crienatje

crienatje Actief lid

1 feb 2010
    357
    159
    43
    Dat is inderdaad spannend.
    Ik heb vorig jaar een terugplaatsing gehad van een morula en mocht toen na 10 dagen testen.
    Bij mij was het zo dat deze ook echt meteen knal was, maar dat is gehaal afhankelijk van de hoeveelheid hcg die je aanmaakt. De een maakt nou eenmaal sneller en hcg aan.
    Heb je al contact opgenomen met het ziekenhuis? Wat adviseren zij?

4. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Heb het ziekenhuis niet gebeld daar hun 10 dagen hebben gezegd. Net wat bruinverlies met plassen dus helaas op naar de nieuwe poging :)

Deel Deze Pagina