Hoe groot is de kans....

Discussion in 'Zwanger worden' started by mamavanmimi, Mar 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Dat we morgen weer naar huis gestuurd worden?

Klinkt heel stom, maar zal het uitleggen...
    Morgen hebben we de 2e afspraak bij de gyn voor de uitslagen van papavanmimi en mijn bloeduitslagen. Ergens ben ik heel bang dat er gezegd wordt dat alles goed is en we het zelf eerst nog maar een half jaar moeten proberen. Natuurlijk is het alleen maar goed als alles goed blijkt te zijn, maar toch.... Mijn ei springt vaak pas op dag 20 of 21 en op dag 27/28 wordt ik meestal ongi. Ik zie het eigenlijk niet gebeuren dat ik zelf zwanger wordt en heb het idee dat ik wel iets van hormonen oid nodig heb, maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet.

Wie heeft hier ervaring mee en bestaat de kans eigenlijk dat ik naar huis gestuurd wordt met de mededeling over een half jaar terug te komen als het dan nog niet gelukt is? Mijn gyn gaf namelijk wel aan dat het gemiddeld 1,5 jaar duurt voor iemand zwanger is. Ergens zie ik er namelijk best wel tegenop. En die 6 of 7 dagen na mijn ei zijn toch nooit genoeg om zwanger te kunnen raken of zie ik dat verkeerd??

2. Wherona

Wherona Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    4,258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    hey meid spannend allemaal he.

Kans is natuurlijk aanwezig, maar je hebt het zelf ook wel een beetje in de hand. Geef het ook aan bij de gyn dat je der emotioneel niet meer tegen kan. En ja we hopen natuurlijk dat alles in orde is maar is ook dubbel want waarom is het dan nog niet gelukt he. Begrijp je angst heel goed hoor. Ik heb me zelf altijd voorgehouden dan als ze ons niet verder wouden helpen en ons weer 6 maanden laten "wachten" dat we naat het Medisch Centrum Kinderwens zouden gaan in de hoop dat zij ons sneller zouden helpen.

Maar ja eerst maar eens de uitslagen afwachten, heel veel sterkte ermee.

3. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

Jul 2, 2010
    1,593
    0
    36
    overijsel
    heel veel sterkte iniedergeval
    een vriendin van mij werd ook steeds heel snel ongi naar de eisprong en die kreeg gewoon medicijnen om het wat langer uit te stellen en 2 maanden later was ze zwanger ik hoop dat ze jou ook die medicijnen kunnen geven heel veel sterkte iniedergeval

4. Luun

Luun Bekend lid

Mar 24, 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Ok, help me out....hoezo zou je niet of minder kans hebben op zwanger raken als er maar 6 of 7 dagen zit tussen je eisprong en je ongesteldheid? En medicijnen om dat langer uit te stellen??

Ik hoop dat je morgen de uitslag krijgt die je wilt.

5. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

hee! Ik heb er echt totaal geen verstand van maar als ik jou was zou ik wat vragen opschrijven voor morgen. Zo ook de vraag over of er wel een kans is dat je zwanger wordt als je 6 dagen na je ei al ongesteld wordt.
    Vaak ben je op dat moment overdonderd door alles wat je te horen krijgt dat je aan sommige vragen niet meer denkt.
    Afvuren dus die vragen ;) en natuurlijk veel succes morgen!

6. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Aan je onderschrift te zien ben je langer dan een jaar bezig. Het criterium om door te verwijzen naar een gyn. is als je na een jaar nog niet zwanger bent. Dus ik denk eerlijk gezegd niet dat ze je zo maar naar huis sturen.

Mijn partner en ik waren pas een half jaar bezig toen we bij de gyn. belandden. Met haar is ook alles goed, alleen was haar eisprong niet te vinden met testen. Daarom kreeg ze elke maand een echo om te kijken hoe het ei groeide en op het moment dat het ei 18 mm was, kreeg ze pregnyl.

Dit is nog maar een minimale ondersteuning, maar het helpt wel dat je zeker weet dat het elke maand goed gaat en er dus een kans is. Je kan je anders zo onzeker voelen!!

Succes!

7. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Bedankt allemaal voor de ondersteuning van veraf!! Tja we kunnen alleen maar afwachten wat er gaat gebeuren, maar soms ben ik het zo zat, elke maand weer die tegenslag. Zo begint het voor mij af en toe echt te voelen......:(
    Ik zal het zeker aangeven bij onze gyn dat ik er zo tegenaan loop, maar ze leek me zo ontzettend nuchter, dat dat denk ik niet veel resultaat zal hebben. Nou ja we zien wel!!!

Share This Page