Zó emotioneel...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dottie, 27 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Pff het is niet leuk meer.
    Voor het minste beetje schiet ik vol.
    Een zielig reclame... ik moet naar doekjes grijpen, een emo-moment in de film... hoppa! Mijn zoontje die me komt knuffelen... daar gaan we weer... Als ik boos moet doen op mijn zoontje of op de hond ga ik daarna in een andere kamer een potje grienen...
    Mijn zusje geeft dansles aan een groepje kleuters, en ik ben vorige week eens gaan kijken... en weer hield ik het niet droog! En dan maar proberen discreet de traantjes weg te vegen ;)
    Mijn man vind dit best wel schattig, maar ik vind het genant. Ik hoop dat dit snel betert! Ik ben altijd al een trees geweest op dat gebied, maar nu is het echt wel héél erg!

Ben ik de enige?

Groetjes

2. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Nou berg je maar.
    Hier is het nog steeds niet helemaal over en ben bijna 7 maanden geleden bevallen......

3. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Hihi, vind het ook wel grappig hoor, alhoewel het kan inderdaad ook wat genant voelen. Ik had het in het begin heel erg, nu gaat het wel, maar het komt wel op de stomste momenten, wat je schrijft: bij een reclame ofzo... Oh, heb het toch wel erger geloof ik, want hier vlakbij hangt een poster van een Afrikaans jongetje dat wordt ingeent en hij kijkt heel pijnlijk... Ik schiet vol...

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hmm vervelend voor je, ik merk dat mijn tranen ook wel iets losser zitten. Er is ook 1 liedje dat als ik dat hoor en mee wil zingen zit ik keihard te janken in de auto, heel bizar! Het zal er wel bijhoren :/

5. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Owww..emotionele incontinentie. Het is mij ook geheel bekend. Ik kan janken om niets nu....echt heel erg. Maar goed..het zou ook weer over moeten gaan, hoewel ik niet hoop dat het maanden gaat duren.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Dat had ik vorige zwangerschap ook, terwijl ik normaal een erg nuchter persoon ben. Om alles of gewoon zelfs om niets kon ik janken. Deze zwangerschap weinig last van.

7. mama2778

mama2778 Lid

17 jun 2009
    27
    0
    0
    Almelo
    Oh joh, heel bekend! Laatst proefdruk van het geboortekaartje opgehaald... Boehoe!! Zelfs als de kat op schoot ligt tegen de buik aan en lekker spint, kan ik zo volschieten... Zucht...

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik heb destijds gejankt bij het EK kunstschaatsen - waarbij een of ander duo afscheid nam van het ijs, na een jarenlange carrière. "Ooooooooooooooh... het is zo ZI-HIE-LIG!!!" zat ik maar te snikken... (*zucht nog eens*)

Deel Deze Pagina