Mijn dochter heeft op haar voet een wratje. Op internet lees ik dat het een virus is en dat als je er niks aan doet het vanzelf (kan ook na 1 jaar) weg gaat. Daarna ben je immuun voor wratten. Dat heb ik nooit geweten, is dat echt zo? Wat zouden jullie doen? Ik neig naar afwachten en even zo laten. Ik vind het wel fijn om jullie mening nog even te horen. doe ik hier goed aan?
ik heb zelf ook voetwratjes gehad, maar diverse malen en het duurde iets langer dan 1 jaar (paar jaar ) voor ze weg waren en immuun ben ik er helaas niet voor. Maar bevriezen vind ik ook verschrikkelijk (en eenmalig is hier nooit voldoende helaas) dus als ik er geen last van heb laat ik ze zitten.
Bij de huisarts salicylzuur collodion 200mg vragen. Twee maal daags aanbrengen, eerst met een stukje schuurpapier de dode huidcellen weghalen, dan aanstippen, gedurende 2 weken. Als het dán nog niet weg is, met stikstof aan laten stippen. Succes in ieder geval.
Chantalleke; echt serieus moet ik mijn dochters voet schuren?! Ik denk dat dat wel zeer doet, het is heel klein. Kan ik het niet laten zitten en als ze een keer naar de ha moet combineren? Athina; ik geloofde het al niet van immuun zijn. bedankt voor je reactie.