Vanmorgen ben ik bij het consultatie bureau geweest mijn dochtertje is nu 18 maanden en 84cm. Ze heeft eigenlijk wat nieuwe kleding nodig maar welke maat moet ik nou nemen maat 86 past haar nu goed en 92 is op dit moment nog te groot maar weet niet hoe snel het groeien gaat dus waar doe ik nou goed aan? Heb laatst ook een jas maat 86 gekocht en zit toch te twijfelen om hem niet te ruilen voor 92 maar daar verzoop ze toen nog half in maar ben bang dat 86 weer snel te klein zal zijn voor de winter mee door te komen of zal dat wel mee vallen? wie heeft raad
Als 86 nu goed zit zou ik die houden? Of begint hij echt al krap te worden? Zo hard groeien ze nu niet meer en zo'n veel te grote jas is voor de kindjes ook erg onhandig. Mijn zoontje is 83cm en bij zijn jasje maat 86 moet ik de mouwtjes nog 1x omslaan anders is 'ie z'n handen kwijt. Zal dus een beetje van de jas ook afhangen natuurlijk, dus gewoon weer even passen en als 86 nu prima zit zou ik die gewoon houden.
Mijn zoontje zal nu iets van 84cm lang zijn zit met kleding in maat 86. Had een winterjas van tumble 'n dry maat 86 en 92 besteld en 86 zat perfect nu dus heb de 92 gehouden en de 86 terug gestuurd. De "winter" duurt t/m maart en aangezien hij zijn lijntje netjes volgt kwam ik op 92 uit die ietsjes te groot was. Misschien toch jassen gaan passen want het ene merk valt weer anders dan het andere en soms zit er in 86 en 92 maar een paar cm verschil. Blijft altijd moeilijk met jassen.