Dat snap ik ook soms niet helemaal. Stellen mensen een vraag, nemen mensen de moeite om een geruststellende of in elk geval vriendelijk berichtje terug te posten en dan blijft het daarna doodstil vanaf de kant van ts... Aan de andere kant kan men ook niet op elke reactie weer reageren toch? Zal zelf ook wel eens, net als in het echt iets lomps zeggen. Jammer dat je op een forum moeilijk nuance kan aanbrengen zoals in het echt wel kan. Maar vind dit forum doorgaans erg relaxed als je bedenkt dat mensen van zeer links tot zeer rechts, van bijstand tot topinkomen en van mavo tot universiteit hier reageren en het enige dat ze gemeen hebben soms een kind(erwens) is. Dat er soms een beetje over the top wordt gereageerd tja dat heb je in het echte leven ook (je hebt zelfs hele families die elkaar niet meer spreken door een stomme opmerking kan je nagaan)
Ja Bosi333 t lijkt me niet meer dan logisch dat je af en toe nog even reageert nadat je een topic bent gestart, dat heb je met een reden gedaan immers? Als/ dát er door bepaalde personen alleen op bepaalde dingen of op bepaalde andere personen wordt gereageerd is me (nog) niet opgevallen, dat zou zeker jammer zijn. Ik lees/ reageer zelf over t algemeen alleen bij onderwerpen die me boeien..of die ik grappig vindt!
Bij de sept 2007 mama's probeer (met nadruk op probeer ) ik ook op iedereen te reageren. Hier bv in de lounge reageer ik vaak alleen op de ts. Denk dat t anders helemal niet bij te houden is.