Hoi, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met de volgende vraag. Mijn moeder heeft me een zwangerschapsbel kado gedaan. Superleuk vind ik dat en ik was er echt heel blij mee. Nu vertelde een vriendin van me dat baby's juist gestoord worden van dat geluid ipv rustig en dat ze er zelfs hoofdpijn van kunnen krijgen. Op internet kan ik er geen eenduidig verhaal over vinden. Er wordt ook beweerd dat baby's in stuit blijven liggen omdat de bel te hoog hangt en ze naar het geluid toedraaien omdat ze het zo prettig vinden. Dus vinden ze het nu fijn of niet? Of maakt het ze echt helemaal niets uit? Ben benieuwd naar jullie reactie!
hoi, van die hoofdpijn heb ik nog nooit gehoord. Wel van eventuele stuitligging maar dat is nooit bewezen. Je zou het nu wel kunnen dragen als je wilt, het is een mooie ketting en het geluid is subtiel. Vanaf een week of 25 zou ik het dan ivm eventuele kans op stuitligging niet meer doen. Tot die tijd zwemt de baby zeker rondjes, daarna ook nog wel, maar ik neem maar een ruime marge! Mirjam