Mening over de volgende naam: FENN Vinden jullie het mooi/lelijk/stoer/etc./etc. Vinden julile het een jongens- of meisjesnaam?
Ik zie het als een afkorting van Fenna of Fenne. Niet leuk dus. Om deze reden zou ik zeggen dat het een (niet complete) meisjesnaam is.
Jep, heb ik ook. Ik vind het dus echt een zelfverzonnennaam door de ouders die Finn te populair vonden, sorry.
Fenn denk ik aan een jongen, en vind ik leuk klinken. toevallig zie ik nu ook de vraag rond een Finn niks mis mee toch?
Klopt, ik ook! Het is ook een afkorting voor de Oud Engelse naam Fenton. Maar in het Nederlands is het inderdaad een afkorting voor bijv. de naam Fenna. Ik vind het geen onaardige naam maar ik vind dan Lenn of Finn leuker voor een jongen! En Femm voor een meisje!
Mwah waarom niet? Ik vind het zowel leuk voor een jongen als een meisje. Lekker kort en stoer. Het deed me gelijk denken aan een afkorting als Fenna of Fenne. Is dat de bedoeling? Maar hij staat wel erg leuk bij Sil!
Ik vind het geen leuke naam. Ik dacht ook meteen "O weer zo'n knutselnaam van iemand die Finn te populair vindt"
Wat ik niet goed begrijp is dat mensen zeggen dat ze het 'geen naam' vinden of te geknutseld. Er zijn tegenwoordig zoveel namen. Finn is toch ook pas van de laatste jaren? En Senn, Lenn etc. Is een kwestie van wennen denk ik.