Moe, moe en nog eens moe

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sloppyslayer, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik kan werkelijk de heledag slapen!
    Echt zo moe ben ik en het lijkt wel of het niks helpt en steeds erger word!

Zijn er meiden hier die dit ook hebben?

2. Klevkin

Klevkin Bekend lid

26 aug 2008
    659
    1
    0
    Begeleider van zelfstandig wonende l.v.b.ers (24 u
    Friesland
    ja hoor heb ik ook gehad :) en nog behoorlijk lang ook, tot week 25 ofzo daarna heb ik 4 weken normaal energie gehad en na week 29 was het weer mis :) dus moet je nagaan :)

ik hoop dat het voor jou minder lang duurt, een tip? ga gewoon lekker op bed als je de tijd hebt :)

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

dit heb ik heel erg gehad, heeft bij mij wel lang geduurd, nu pas heb ik momenten dat ik energie heb alleen nu heb ik andere moeheid, zwaartekracht en een dikke buik :)

bij jou is dit vast wel aan het minderen na een week of 12 a 14, sommigen blijven ook de hele zwangerschap moe, ik hoop het niet voor je :(
    het is echt vervelend, zo'n moeheid waar je je niet even overheen kunt zetten.

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb gelukkig de tijd om lekker rustig aan te doen en op mn bed te gaan liggen wanneer ik wil :)

Maar ik hoop ook niet dat het aan houd tot 25wkn :)

Ik ben lichamelijk niet echt in orde en ik wist wel dat een zwangerschap misschien heel veel van me zou eisen maar deze vermoeitheid had ik niet verwacht.........maar goed ik ben super blij met mn zwangerschap dus ik ga lekker op mn bedje liggen!

5. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    groepsleider behandelgroep
    hihi, erg herkenbaar hoor. :) Hier ook vermoeidheid ten top. Slaap elke middag gewoon nog 2 uurtjes extra. En als ik me probeer te verzetten tegen de moeheid komt er gewoon niks meer uit m'n handen waardoor ik uiteindelijk toch maar 'even' ga liggen.
    Nouja, het zal er inderdaad wel bijhoren. Betekend in ieder geval dat frummel waarchijnlijk goed aan het groeien is en daardoor veel energie verbruikt.

CIAO Lena

6. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Herkenbaar...helaas! Bij mij begon de vermoeidheid pas met een week of 13; nu denk ik af en toe dat het iets minder erg is, maar ben nog behoorlijk moe! Elke ochtend als de wekker gaat moet ik me uit bed sleuren :( en word soms wanhopig bij de gedachte aan een lange dag werken. Ik slaap ook een stuk slechter, word om de haverklap wakker van plassen/dorst, onrustige benen of gewoon zomaar.

Ik merk wel dat het lenteweer me goeddoet!

7. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Ik was met 19 weken zo erg moe. Mijn HB (ijzergehalte) was toen flink gezakt.

Als het goed is moet je binnenkort bloedprikken (of je hebt het al gedaan. Dan controleren ze ook je HB. Die kan je navragen bij je VK.

En als je moe bent, lekker aan toe geven en even gaan slapen. Nu mag het ;)

8. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Ik lig mijn hele zwangerschap al rond 9 uur in bed...ben dan echt gebroken...dus ook hier moe moe....

9. Mamagaai

Mamagaai Lid

19 jan 2009
    17
    0
    0
    Rotterdam
    hier ook alleen maar moe moe en nog 's moe....
    het gaat deze week gelukkig wel iets beter maar vorige week had ik niet eens puf om met mn dochter te spelen!
    Ik had het tijdens mn 1e zwangerschap ook en toen was het na een week of 8/9 weg....gewoon lekker even aan toe geven hoor als het kan!

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb over twee wkn mn eerste afspraak bij de Gynaecoloog voor de verloskundige controle. Dus ik ga er dan ook van uit dat ze mij ook gaan controleren.

Tot nu toe zijn ze alleen bezig met de zwangerschap en de groei van mn baby.

11. Esin

Esin Niet meer actief

Ik ben ook zoooo moe..

Ik ben zo futloos,energieloos er komt niets uit mijn handen.. Ik lijk wel een zombie..

Ik hoop dat ik er snel vanaf ben..

12. sesti

sesti Actief lid

20 feb 2009
    141
    0
    0
    Hier nog 1... werk nu nog Full-time en mijn zoontje als ik thuis ben aandacht geven..
    Val echt om hier tussen de middag op mn werk, maarja even doorzetten.

Ben verder niet misselijk dus dat scheelt wel weer denk ik..

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik ben toch niet de enige! jeej! ik kan zo tot 14.00 op mn bed blijven liggen. tis dat ik de honden moet uitlaten anders kan ik zo tot het avond eten erin blijven liggen. heel vervelend dat ik altijd maar zo moe ben. mijn vriend belt me altijd in zn pauze en dan hoor ik alweer een telleurstelling in zn stem als ik nog in bed lig. denk dat hij me maar lui vind ofzo :( hoe leg je uit dat het écht door de zwangerschap komt en dat ik het niet als smoes gebruik

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Mijn vriend gelooft het gelukkig wel, maar hij probeerd me af en toe wel een beetje aan te sporen om me er overheen te zetten.
    Ik heb ook zelf besloten om de hond uit te laten omdat ik anders niet meer buiten kom....

15. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik was ook zo vreselijk moe, dat ik gewoon bijna moest huilen van vermoeidheid...ben naar de gyn gegaan en die zei, dat mijn ijzergehalte aan de lage kant was...staaltabletten gekregen en voel me weer prima! Al heb ik ik nog wel een middagdutje nodig hoor, heeeeeeeeeeeeeerlijk!

16. mamaflower

mamaflower Actief lid

3 mrt 2009
    133
    0
    0
    gastouder
    Ik ben ook super moe.
    me huishouden staat ook een laag pitje.
    en ik heb het heel snel koud.

17. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    De moeheid wordt ook erger. Ik heb geen reserves meer. Als ik een nachtje slecht slaap is het helemaal slecht, en heb ik ook moeite met werken.

Ik heb ook last van het koudhebben inderdaad. Zit mijn man beneden met zijn t-shirt aan, heb ik een dikke trui aan en een deken over me heen :(

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja dat koud hebben dat ken ik. gisteravond hadden we info avond bij onze vk-praktijk. iedereen zat helemaal weg te zweten, mn vriend had 3kwarts-broek aan en shirtje en ik zat daar met een dikke trui en jas aan :confused: heb mensen nog nooit zó gek zien kijken haha

19. benjo

benjo Lid

12 mrt 2009
    19
    0
    0
    Ik ben ook zo moe! En daarbij slaap ik ook nog eens slecht. Wordt elke nacht rond 2/3 uur wakker en kan dan moeilijk weer in slaap komen. Vorige week heb ik me ziek gemeld, want ik trok het niet meer om ook nog eens fulltime te werken. Vanochtend ben ik bij de bedrijfs-arts geweest en morgen begin ik weer met werken, maar dan voor halve dagen. Hopelijk tot aan mijn verlof over 6 weken.

20. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    yes hier ook weer 1 snel moe, voel me nu wel iets fitter nu ik in de 12 weken zit hopelijk word ik weer wat fitter
    kan ik weeres echt gaan poetsen haha

Deel Deze Pagina