Zó verliefd op DE naam

Discussie in 'Babynamen' gestart door Vintage Rose, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Buikje
    Je kunt in ieder geval DE naam geven wat het dan ook is dat moet toch een geruststelling zijn nietwaar :)

2. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik snap je helemaal :)
    Ikzelf heb nu eenmaal weinig met jongensnamen.. Meisjesnamen aan de andere kant vind ik vrij makkelijk. Ik heb tijdens m'n zwangerschap behoorlijk wat slapeloze nachten gehad over de naam van mijn zoontje. Uiteindelijk wel iets gevonden en het past ook perfect bij hem :D Ik hoop wel dat ik ooit nog in ieder geval één van de meisjesnamen die ik heb "klaar staan" mag/kan gebruiken :) Gek genoeg zou ik nu opeens ook nog wel een naam weten voor een eventueel broertje - een naam waaraan ik tijdens de zwangerschap van mijn zoontje niet eens gedacht heb haha

3. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    LA85
    Nou precies! Zo is t hier exact hetzelfde gegaan. 9 mnd lang tot op dag van bevalling getwijfeld en nu was de test nog maar net droog en toen wist ik al een naam voor een jongen. Toch gek want ook deze naam is tijdens de zwangerschap van zoonlief nooit ter sprake gekomen?;)

4. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Wij wisten ook het geslacht niet voor de bevalling. Meisjesnaam hadden we al een paar jaar voordat we überhaupt aan kinderen dachten haha. Jongensnaam was de enige naam die we allebei mooi vonden en daarom maar hebben gekozen. Wij hadden uiteraard geen voorkeur voor jongen of meisje, maar wat de naam betreft zeker wel! De meisjesnaam vonden we we toch leuker dan de jongensnaam. Uiteindelijk hebben we een gezonde zoon gekregen en vanaf het eerste moment paste die naam gewoon perfect bij hem en ben ik nu wel helemaal verliefd op de naam! Maar nu hebben wij dan nog wel een kans om de meisjesnaam te gebruiken, want we willen hem graag nog een zusje geven:D:D

5. Vintage Rose

Vintage Rose Bekend lid

22 okt 2013
    641
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Cammy dan hoop ik dat die wens nog uitkomt, de volgende is misschien weer een knul ;) Hier is het over en uit met namen straks, drie kinderen is meer dan genoeg volgens mijn man zucht..

Deel Deze Pagina