(kopie van marktplaats advertentie) Hallo allemaal, onze mooie jackrussel krijgt puppies! Ze verwacht ze tussen 22 en 30 augustus!! We hebben een echo laten doen en daarop zagen we maarliefst 6 puppies! De dierenarts vertelden ons dat onze Donja tussen de 5 en 8 puppies verwacht. Wij hebben Donja laten dekken door een pracht van een hond, teven een jackrussel. Deze hond heet Djeco en is een black en tan jackrussel en staat net als Donja laag op de pootjes. Wij zijn geen broodfokkers! Dit is de eerste en de laatste keer dat er een nestje komt bij ons. Dit is dus éénmalig want hierna word onze hond gesterriliseerd. De pups groeien op in huiselijke kring met kinderen en worden van alles voorzien. Ze worden geënd en ontwormt en ze krijgen een paspoortje en ook geven we een puppiepakket mee. Let wel wij geven niet zomaar maar iedereen een pup mee! Wij willen weten waar het pupje terrecht komt en of u goed heeft nagedacht wat u in huis haalt. Een jackrussel is een grote hond in een kleine verpakking! Wij willen niet dat er een paar maanden later weer een advertentie op marktplaats staat van een puppie van ons. Mocht u geintresseerd zijn in een puppie van onze Donja dan kunt u ons bellen of mailen. Wij reageren altijd terug. Als u vragen heeft kunt u ook altijd bellen of mailen. Groetjes Chantal Laurens en onze Donja Marktplaats.nl > Jackrusselpuppies verwacht rond 23 augustus!! - Dieren en Toebehoren - Honden | Jack Russells en Terrirs
Mocht er hier iemand zijn die iemand weet die een pup zoekt laat het me weten. Allebij de honden zijn zeer rustig van karakter! Dus niet het zenuwachtig wat er altijd van jackrussels gezegt wordt. De moeder van onze jack was ook heel erg rustig en haar moeder ook. Ik verwacht dan ook dat de jackrussels die hier uitkomen ook de rust in zich hebben. Het zou zo fijn zijn als de pups vanaf begin al iemand hebben waar ze aan kunnen wennen, een persoon die betrokkenheid toont, zodat wij ook kunnen zien dat de persoon om honden geeft. Twee puppies zijn al vergeven. Groetjes
Donja heeft ook een eigen website, hier ga ik bijhouden hoe het gaat met haar en wanneer de pups geboren gaan worden. Als je een kijkje neemt zou ik het leuk vinden als je wat in het gastenboek achterlaat. Donja-verwacht-puppies
Wat een snoepies zeg ik zou zo graag een hondje willen maar helaas we werken allebei en dat vind ik te zielig
Oh ik zou zo graag willen, maar mijn man wil absoluut geen hondjes meer. En zeker niet als het een jack russelachtige is (onze vorige hond was een halve en die hebben we weg moeten doen omdat ie niet te handelen was met 2 kinderen).
een witte jack russel met een black and tan... zullen daar dan black and tan puppies uitkomen? Ik wil graag een black and tan teefje. Woon je ergens in de buurt van zaandam?
Debby82 De kans is groot dat daar ook black&tan puppies uit komen! Niet allemaal uiteraard maar als ik naar de nestjes kijk die Djeco al voortgebracht heeft bij andere teefjes is de kans zeer groot. Sjorsje Onze jack is super rustig! Ik overdrijf echt niet..het is een schat voor onze kinderen en helemaal geen zenuwelijer zoals ze zeggen dat een jackrussell is. De dekhond Djeco is net zo rustig en de moeder van onze hond was ook zo rustig.
O ik woon in arnhem trouwens, maarja als je echt een honden liefhebber bent, is een beetje reizen geen probleem neem ik aan.
Wat lijkt de teef op mijn jongste JR hond. De mijne is helemaal wit alleen heeft in de binnenkant en het randje van haar rechter oor reebruin zitten. Zullen mooie pups worden als ik naar alle 2 de honden kijk !
Ze zijn geboren!!! 23-08-2011 8 puppies!!! 4 teefjes en 4 reutjes! 2 bruine kleur 1 black and tan 4 bonte kleur 1 maskertje en verder wit Black and tan is gereserveerd en 2 bonte ook