Hysteroscopie terwijl al kindje heb?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Kaltje, Aug 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaltje

Kaltje Actief lid

Feb 4, 2013
    108
    0
    0
    Amersfoort
    Hallo,
    Dr. S. uit DD adviseert mij (na 4 mislukte icsi's, waarvan 2x tp) een hysteroscopie.

Nu heb ik al via natuurlijke weg een gezond kindje en ik vraag me af wat er eventueel veranderd kan zijn wat hier zichtbaar is.

Heeft iemand een idee en/of ervaringen?

Groetjes,
    K.

2. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Er kan helaas best wat veranderd zijn, zoals verklevingen in je baarmoeder en endometriose. Ik heb voor mn bevalling nog nooit ook maar iets van endometriose klachten gehad, maar blijk nu endometriose te hebben. Mn gyn legde uit dat dit helaas zomaar plotseling kan ontstaan. Dit kan dan weer leiden tot verklevingen volgens mn gyn.

Sterkte en ik hoop dat je wens alsnog in vervulling mag gaan!!

3. Tachake

Tachake Actief lid

Nov 27, 2012
    142
    0
    0
    Semmerzake
    Hey,
    hier bij ons werd dat standaard gedaan voor we aan ivf begonnen. Hebben ook al 2 kids maar hier is dat een verplicht vooronderzoek voor aan ivf/icsi te beginnen. En zoals nana zegt kan er heel veel veranderen,het hoeft zelfs allemaal nog niet lang geleden te zijn!

Veel succes ermee.

4. Wat Nana zegt, en zelfs al was de kans heel klein; na 4 mislukte ICSI's zou ik elk extra onderzoek aangrijpen ;)

5. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Bij mij niets gevonden met hysteroscopie maar wel meteen erna blijvend zwanger :D schijnt dat alleen met kijken al
    De kans vergroot word!

6. Kaltje

Kaltje Actief lid

Feb 4, 2013
    108
    0
    0
    Amersfoort
    Dankjulliewel voor je reacties.

Hebben jullie het in NL laten doen en dan alleen bij ivf of ook los daarvan? Ik bedacht dat het natuurlijk niet perse in DD hoeft plaats te vinden...

Share This Page