Wat denken jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Daantje26, 24 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje26

Daantje26 Actief lid

7 apr 2014
    191
    0
    16
    Hoi dames,

Morgen is het dag 14, zou je zeggen bijna de eisprong!
    Kijken jullie even mee naar de foto ?

Fijn weekend!!

Liefs!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,7 KB
      Weergaven:
      12
  2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hmmm denk het nog niet ...nog even doortesten..
    Ben je al lang gestopt met de pil??
    Ik heb bv ook pas een keer op dag 29 mn eisprong gehad.. En sommige nog later..

3. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Nee denk dat je nog even door moet testen. Al was ie gisteren aardig donker. Weet niet of je een korte lh piek hebt? Anders zou je m misschien gemist kunnen hebben omdat die van vandaag lichter is. Ik test altijd als ie donkerder wordt 2x per dag.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Donderdag 8 mei is je implanon verwijderd.

Je weet helaas dus niet wanneer je eisprong zal zijn. Deze is niet automatisch rond dag 14, aangezien je nu nog niet weet hoe lang je cyclus zal zijn! Die is vaak niet gelijk weer keurig 28 dagen.

Het kan dus helaas wel even duren voordat die komt.

Je hebt nog geen positieve testen. Eisprong is dus nog niet in aantocht helaas. Door blijven testen dus.

5. Bigflower

Bigflower Actief lid

13 mei 2014
    149
    0
    0
    therapeut burn out trajecten
    Naast de Hoofdstad.
    Je eisprong is er pas echt als de streep dikker is dan de controle streep. Wat ik altijd doe is met goedkope dipsticks kijken tot hij flink oploopt en dan bij twijfel een clearblue ovulatietest. Die met de smily's. Die zijn best duur inderdaad, maar als je ze maar twee of drie keer per maand gebruikt best te doen.

6. Daantje26

Daantje26 Actief lid

7 apr 2014
    191
    0
    16
    Bedankt behappy ik merk wel aan het slijm ( eiwit achtig ) dat het wel eens zover kan zijn ?

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Dat kan nog veel duidelijker hoor!
    Eisprong is ook niet altijd op dag 14, vorige ronde had ik 'm pas op dag 24 en nu ben ik weer aan 't wachten erop..

8. Daantje26

Daantje26 Actief lid

7 apr 2014
    191
    0
    16
    Tijdens het voelen is de baarmoedermond zachter dan vorige week en open. Zal de action ovulatie test dan toch niet helemaal goed zijn ?

9. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik heb nooit problemen met de testen vd action, maar daar zijn de meningen hier op dit forum over verdeeld..daarom temperatuur ik ook dagelijks naar de testen, zo weet ik zeker dat mn ei geweest is

10. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Ik heb nu al tien dagen zulke uitslagen, maar nog steeds geen knaller helaas. Ik denk dat jij nog even geduld moet hebben......net als ik....maar het duurt zo laaaaaaaang

11. Daantje26

Daantje26 Actief lid

7 apr 2014
    191
    0
    16
    Vandaag krampen in de onderbuik, ovulatietest geen streep meer... :(
    Denk toch dat de eisprong geweest is ? 23 mei ?

12. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Pff hier zelfde probleem. Ook zo onzeker over de ovulatietest. Ik heb ze van 123thuistesten. Ze begonnen licht en nu al 3 dagen bijna even donker en blijven nu zo. Ook stonde de baarmoedermond open volgens mij. Dus zou dit dan toch positief zijn geweest. Erg vervelend.

Miss dat die van jou ook niet donker word.

13. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Die van mij zijn ook wel eens iets donkerder, en dan weer lichter. Het zijn geen zwangerschapstesten die oplopen. Je hebt altijd lh in je lichaam en de ene dag meer dan de andere dag. Als je een positieve ovutest in handen hebt, weet je het direct hoor, die zijn knallend!!

14. Daantje26

Daantje26 Actief lid

7 apr 2014
    191
    0
    16
    Bedankt voor je bericht summer22 allebei onze eerste ronde! Ik kan 7 à 8 juni testen en jij? Spannend zeg !!

15. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Maar het is niet maar 1 dag wat donkerder. Hij is nu al een paar dagen zo donker dat ik twijfel of hij positief is.
    Ik ga ook 8 juni testen. Of het moet al zijn dat ik nu nog mijn ei zou moeten krijgen pff.
    Spannend haha.

16. Daantje26

Daantje26 Actief lid

7 apr 2014
    191
    0
    16
    Behoorlijk spannend!! Succes meid!

Deel Deze Pagina