Hoi allemaal! Ik heb de Z&K dipstick gevoelige testen. Vanmorgen 1 gedaan met mijn ochtend urine en vrijwel meteen verscheen er een streepje. Toen de urine eenmaal helemaal was doorgelopen was het streepje weg!? Oftewel: tijdens het doorlopen was de gehele strip lichtroze met een duidelijk T en nog duidelijkere C streep. Met 5 minuten was de strip wit met alleen nog maar een C streep. Iemand ervaring hiermee???? Heb dit nog nooit meegemaakt
ey de postbode is geweest Vaag, zou nog een keer testten als er gelijk een duidelijke streep stond...is het wel heel apart dat die na doorlopen weg is!
bij mij blijft ie redelijk staan moet ik zeggen.. vanmorgen ook voor het eerst een streepje op die dipsticks gezien.. Ik zou zeggen nog 1 doen, en kv vind ik duidelijker
als hij echt zo duidelijk is zoals je beschrijft maakt het niet uit of het nou in de ochtend of middag of avond is.
Ja, dat denk ik dus ook.... Na het opdrogen bleef er wel wat staan maar natuurlijk té licht om fatsoenlijk op de foto te krijgen. In het topic van de action testen staan 2 foto's (1 van het doorlopen maar ook die kreeg ik niet op de foto terwijl hij in het echt duidelijk te zien was en een foto van de test toen hij helemaal opgedroogd was) Het is dat ik weet hoe en wat er staat, maar een ander zal w.s. zeer weinig zien (of niets haha)
Ik heb toen straks ook een test gedaan, zit pas op 8 dpo haha maar moest mijn testdrang gewoon even kwijt. Toen ik de test deed (ook van de action) stond er in het begin ook een licht streepje, dus toen hij net door begon te lopen.. ik dacht in eerste instantie dat dat de controle streep zou zijn.. na 1 minuut (ongeveer?) zag ik niets meer.. tja, 8 dpo is ook veeeeel te vroeg natuurlijk! Maarja, voor mij is vandaag de dag dat ik lichtjes moet gaan vloeien, tot nu toe nog niets Ik duim voor jou dat jou test gewoon raar deed en dat je morgen ochtend een mooie test in je handen hebt! (hoop t voor mezelf natuurlijk ook)...
@Baby90.... dat heb ik dus trouwens ook gehad met de Action test. Ik kreeg spontaan hartkloppingen toen ik dat streepje zag! En na een paar minuten foetsie.... Ik moet ook eens leren vol te houden om niet te vroeg te testen. En om ze na afleestijd weg te gooien (mits positief natuurlijk) Jij ook succes Baby90! Mijn lf is tussen de 8 en 12 dagen.... zit nu op dag 11. Dus als ik morgen schoon doorkom is dat al héél wat
Komt door t doorlopen.. Dan kleurt de t streep altijd mee bij z&k.. Nij mij bij de dipsticks wel tenminste..
Oh echt? Hmmmm .... ik heb nog nooit de z&k testen gehad namelijk. Wilde eigenlijk van de kv afstappen... We zullen het wel zien morgen