Is er iets mis met de ovulatietests (dipsticks) van z&k?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Danilo, 12 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danilo

Danilo Actief lid

17 nov 2011
    161
    0
    0
    Waterdeep
    Hallo dames, voorheen heb ik naar tevredenheid de ovulatietests van zwanger&kids gebruikt. Nu heb ik ze voor het eerst weer besteld en er komt niet echt een goed teststreepje in beeld, alleen zo'n randje (een pennenstreepje). Komt iemand die bekend voor?

Ik heb altijd duidelijke ovulatietesten gehad, altijd een duidelijk teststreepje, licht of donker en nu krijg ik alleen maar zo'n raar randje bij elke test, zo dun dat je niet goed kunt zien of het donker genoeg is.

De randjes verschillen wel van kleur, dus ze meten wel het hormoon, maar het is net alsof de teststreepjes niet goed uitgevuld worden.

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Wat vreemd, bij mij zijn ze gewoon goed.. :(

Misschien kun je z&k mailen met een foto van de testen erbij?

3. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Bij mij waren ze ook gewoon goed

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Had ik ook!
    Ik heb er toen een topic over geopend. En alle dames zei den positief van het testje waarvan ik een foto had gepost.
    Ik ben ook van dit testje uitgegaan (temperatuur erbij) want daarna waren alle testjes negatief.

5. Danilo

Danilo Actief lid

17 nov 2011
    161
    0
    0
    Waterdeep
    Hoi, dank je, ik zie nu pas je bericht! Ik heb je topic opgezocht en het zag er wel vergelijkbaar uit. Ik heb Z&K ook al gemaild maar nog niets gehoord. Ik heb ze niet gedateerd of genummerd dus nu weet ik niet meer welke dag het was, afwachten dus maar ;)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gek? Heb nooit last van die testjes...

Deel Deze Pagina