ja die 2v5 zijn gevoeliger en goedkoper! en met die kruis ik vind het bagger testen net als de cb plus testen! Geven gauw een vaag plusje wat helaas als negatief moet worden beschouwd!
Idem als wat hiervoor gezegd is. Ik persoonlijk heb een hekel aan testjes waar een plusje moet verschijnen (zoals die duurdere kruidvattest). Je hebt gauw kans op pennestreepjes die verschijnen en dat betekent in de meeste gevallen een negatieve test. Kortom: plus-testen geven alleen maar meer onzekerheid. Je zou dan beter (als die Kruidvat 2 voor 5 euro op zijn) testjes van Matcare of sensitest via internet kunnen bestellen, DA Eigen Merk-testen of Etos Eigen Merk-testen kunnen kopen. Of even langs de apotheek voor goede zwangerschapstesten. Predictor is overigens ook geen aanrader!
of even vragen wanneer ze weer binnen komen??? en dan daar op wachten ja ik weet het hihihi dat wachten is slopend!!!! maar als je zwanger bent blijft je ongie toch uit (zo denk ik dan altijd maar hihi)
nou.. heb er vandaag nog een kruidvat 2v5 tegen aangegooit en die is ook negatief, dus zal ik morgen wel ongesteld worden... schaam me best een beetje, zijn net pas begonnen en toch zit toch ff in een dipje en dat terwijl er zoveel stellen zijn die zo lang bezig zijn en wij hebben al een prachtig meisje rondhuppelen.. maar toch.. ff traantjes.. zal wel komen omdat ik morgen ongesteld moet worden en ik voelde me al best zwanger.. zucht..
blijft altijd een domper he meid! is niets gek, lekker laten gaan die tranen. hopelijk volgende ronde raak!