z&k vals positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Typfoud, 17 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

3 aug 2013
    1.442
    0
    36
    Hallo dames,

Ik ben benieuwd of er meerdere dames vals positief hebben getest met de z&k dipstick(ik heb de ultra gevoelige variant). 3 dagen geleden testte ik licht positief. Mijn moeder zag de streep mijn vriend & dames hier ook. Nu 3 dagen later is mijn test witter dan wit!

Zijn er meer die hetzelfde hadden met die testen?

2. mariska3010

mariska3010 Bekend lid

28 apr 2011
    509
    1
    16
    utrecht
    Ja dat had ik ook misschien even een cb digital ertegenaan gooien dan heb je die onzekerheid van streepjes niet.

Succes zal voor je duimen.

Groetjes

3. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Ik heb naar mijn idee "vals-positief" getest met 123thuistest. De streep was op 9 DPO heel erg zichtbaar, terwijl andere testjes een heel licht positief beeld gaven. Niet dat het dus echt "vals"was, maar het "valse"zat erin dat het naar mijn idee echt te donker was.

Dat terzijde, ik denk niet dat je zomaar "vals positief"test. Een streepje wat er drie dagen geleden stond kan nu - voor / op je NOD - verdwenen zijn omdat je zwangerschap niet standgehouden heeft. Dat overkomt veel vrouwen, vandaar dat het vroege testen soms ook niet aangeraden wordt.

Wat ook nog een mogelijkheid is: dit negatieve testje is kapot. Ja, echt! Ik meen het. Ik had vorige week een wit-op-wit streep, negatief dus. De test die ik 5 minuten later deed bevestigde mijn zwangerschap.

Maar los daarvan: wat vervelend, die negatieve test. Eerst je hoop, nu dit...

Ik hoop dat je snel ander nieuws hebt!

Deel Deze Pagina