Ook maar even eigen topic gemaakt. Ik weet niet exact wanneer mijn nod is, maar toch eens aan het testen gegaan. De foto met 2 testjes is de ene van eergisteren en de ander van vandaag. Het betreft een vroege test. Na die test ook nog een kv test gedaan na 4 uur ophouden. Alle testen zijn gedaan met middag urine. Ben benieuwd naar de reacties, en hopelijk mogen wij ook eindelijk ons wondertje krijgen.
Op de kruidvat test zie ik een vaaag streepje, een echte tuurder!!!! Spannend Jane! Ik hoop het voor je en mijn duimen draaien!!
Op de eerste foto, de onderste zie ik zeker wat! En op de kv lijk ik in de verte ook wat te zien! Spannend!
Onze duimen ook O trouwens op de vroege test zit het streepje hoog, bijna onder de 2e strip? Plek klopt alleen zonder hulsel gemaakt ivm weerspiegeling.
Ik zoe op de onderste test inderdaad iets rozigs. Maar weet niet of de teststreep daar hoort te staan. En op de kruidvat test zie ik echt niks,had hem al bewerkt maar ook daar zie ik niks op,helaas! Maar ik duim verder want dan zou hij morgen duidelijker moeten zijn. En waarom test je niet met ochtend urine? Want ik zie allen Testjes van jou met middag urine.
Ik weet het niet, soms denk ik iets te zien en dan weer niet. Test je morgenochtend? Ik ben benieuwd naar je test dan, ik duim voor je!!!
Dit is toch de predictor early? Die ken ik wel, dus weet precies waar het streepje hoort te zitten. En ik zie het streepje meteen (test rechts dan)! En op de k2v5 zie ik het streepje ook, alleen heel vaag nog. Spannend! Mijn duimen draaien!
Ik zie wat op de rechter test van de linker foto! Spannend hoor. Hopelijk komt er snel een duidelijker streep!
Op naar de volgende ronde, bij cyclus van 28 zou ik maandag oni moeten worden dus ga er maar vannuit dat t deze ronde weer niets word