Zangeres Sugar Lee Hooper overleden | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl en dat allemaal door een heupoperatie.
Ik heb het net gelezen, heel triest Weet niet of het alleen door de heupoperatie kwam, weet niet hoe haar verdere gezondheid was.
ik vond haar ook een tof wijf. zij wist hoe je een feestje moest bouwen en ze had een onwijs sterke stem
Tja, ik had al zo'n idee dat het niet zo lang meer zou duren. Wel erg jammer, de wandelclub vind ik echt fantastisch.
O het was zo'n geweldig mens!! Vroeger toen ik 16 was werkte ik in een bloemenwinkel in zoetermeer. Daar kwam ze regelmatig in de winkel of ze liep langs. Zo'n vrolijk mens!!!!!
Ach jee, wat erg . Arme Andrea ook . Ik ken Andrea nog van toen ik opgenomen was, heb nog een tijd met haar ge-smst. We hebben veel lol gehad en wat was ze gek op haar vrouw. RIP
Ik kijk hier heel toevallig, en schrik hier van!! jeetje het was zoon goed en byzonder lief mens!! En dat door een heup pff.
Wel zonde en echt wel triest maar het is natuurlijk niet alleen haar heup. Als je zo stevig gebouwd bent en je moet dan onder het mes zijn er helaas veel meer risico's. Maar het blijft erg voor haar geliefde...
Ok maar het is daar wel door begonnen toch?( de heup) Het is zeker triest voor haar vrouw en de rest van de familie .
Ja klopt ze kreeg een heup operatie (dacht een breuk ofzo iets) Ja verlies van een geliefde is altijd erg.