Snuffelen aan je kind :D

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door whitesaber, 19 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Ik had in de kraam week iets gehoort wat ik toen die tijd zo vreemd vond
    Ze zei:"Ga maar lekker snuffelen aan je zoon"
    Ik zo van : ":("

Nu hij bijna 10 maand is snap ik wat ze bedoelde
    Snuffel elke dag aan hem zo lang mogelijk 8)

Lekker knuffelen en dan snuffelen aan zijn kleine blonde haartjes :p

Heerlijk :D:D

Ben zo blij met mijn boy :D

Sry moest ik even kwijt :)

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Heeeeeeerlijk toch, lekker van genieten :):):)!!!

Ik snuffel me ook nog steeds helemaal suf aan Juul. Als we samen liggen te loungen, snuif ik zelfs de adem op die uit haar mondje komt, vind ik zooooo lekker ruiken :)

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Hier nog een snuffelaar... volgens mij zou ik hem er zo uitpikken, geblinddoekt tussen 500 andere kinderen :D Misschien is het iets uit de oertijd of zo...? Dieren 'besnuffelen' hun jongen ook...

Wat ik wel jammer vind, is dat ik niet meer weet hoe hij rook vlak na de bevalling. Ik heb altijd gezworen dat ik dat vruchtwater-geurtje de rest van mijn leven zou onthouden, maar die herinnering vervaagt nu toch.

4. Ja dat snuffelen he... da's toch écht iets heel dierlijks hoor! ;)

Hier wordt er ook heel wat af gesnuffeld, héérlijk vind ik dat. Het liefst de hele dag door, maar dat laat mevrouwtje niet toe. 's ochtends is echt ons snuffel-momentje, langzaam met ons drietjes wakker worden en maar snuffelen; ultiem geluk!

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.797
    113
    Oja, en ook bij je kind van 3 doe je het nog steeds. :D

Lekker kroelen en snuffelen. Heerlijk.

Ja heel herkenbaar.

Gelukkig wil mijn dochter ook graag knuffelen. Ik zie het haar nu trouwens ook doen bij Julian. Lekker aaien en steeds kusjes willen geven. En met haar wang tegen die van hem. lekker zacht vindt ze.

6. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ow ja heerlijk! In de kraamweek ook, voordat ze gewassen was, zo lekker! De geur heel er op een lekker natuurlijke vorm van zwitsal! Nu vind ik zwitsal ook heel lekker, het herinnerd me aa die fijne eerste moment!

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik ben ook zo'n snuffelaar :D
    Het liefst aan haar haartjes, zo lekker zacht.

En het 'gekke' is dat ik haar echt altijd lekker vind ruiken!

8. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Vind mijn zoontje ook altijd zo lekker ruiken. Zelfs een vriendin van mij zat laatst aan hem te snuffelen terwijl ze hem vasthad.
    Hij ruikt zo lekker zwitsalerig!

Hij slaapt nog bij mij op de kamer en zijn babyparfumpje hangt er ook echt, dus elke keer als ik m'n kamer binnen loop, word ik al happy van de geur!:)

9. whitesaber

Heerlijk he meiden 8)
    Ik heb ook toen mijn poppie naar me toe kwam happen zijn adem in gesnuffelt zo zoet :D

Mijn man snuffelt ook aan hem ;)

Echt zon lekker intiem momentje met zijn 3en lekker wakker worden op ons bed,lekker vastpakken en snuffelen

Net weer gedaan :p

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Wat een heerlijk onderwerp dit, zit met een glimlach op mijn gezicht al die berichtjes vol met mama-liefde te lezen! :)

Hier niet anders hoor, peuters van 2,5 jaar ruiken ook nog steeds heerlijk... heb gelukkig ook echt een kroelkindje... zo fijn!

11. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Snuffel me gek hihih.

Nu bij dochterlief en zelfs nog bij zoonlief van 9 jaar. Het blijft iets aparts hebben. Al hoe wel bij zoon lief is het vaak daarna ga je haren eens wasssen hihih. Maar is een heerlijk kroelmoment.
    Ga altijd met me neus zo over haar wangen naar haar. haar en terug buik billen voeten handjes snuffel knuffel kusjes;)

12. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    daar hadden mijn man en ik het laatst nog over,hoeveel kusjes onze kindjes al hebben gehad. misschien zitten we al aan een miljoen:D

13. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Owwwww ja heerlijk!! Snuffelen aan je kind, en vooral in zijn nekje die altijd zo lekker babyachtig ruikt.. Helaas vind mijn zoontje het niet altijd leuk haha.. Maar dat stopt mama niet hoor.

14. yeira

yeira Lid

1 mrt 2009
    94
    0
    0
    Psycholoog/coach
    Rotterdam
    Zoooo herkenbaar, lekker snuffelen aan mijn kleine Humpje.
    Omdat ze erg last van eczeem had gebruiken we alleen maar produkten zonder parfum, daardoor ruik ik haar lijfje echt puur:)

"Snuffel, snuffel, snuffel" en dan "je ruikt zo lekker dat mama je wel kan opeten!" en dan "hap, hap, hap" en dan gilt ze het uit van plezier:D

15. whitesaber

Ja onze boy heeft ook last van eczeem en echt je ruikt echt hun eigen geurtje :D
    Lekkerrrrrrrrrrr

16. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Ik moest lachen toen ik dit topic ging lezen.....maar dan lachen van herkenning!!!!
    Ik ruik meestal in het nekje van mijn dochtertje, heerlijk en zo zacht.
    Het is dat ze slaapt, maar krijg gelijk snuffel-behoefte.....

17. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ja erg herkenbaar, ik vind mijn dochter ook zo heerlijk ruiken. Als ik haar kusjes geef dan ruik ik ook altijd en in de haartjes ruiken is ook heerlijk.
    Ik vroeg me al af of het maf is dat ik mijn dochter haar haar zo heerlijk vind ruiken tegen de tijd dat het gewassen moet worden, maar niet dus blijkbaar :D
    Ik heb het ook in mijn handtekening staan trouwens ;)

18. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.832
    9.336
    113
    Gelderland
    Die eerste dagen rook hij zo ontzettend lekker. Van mij hoefde hij ook helemaal niet in bad ;)

Hij spuugde nog al veel dus rook niet zo lekker in zijn nekje. Maar wel als hij net uit badje kwam. Nu heeft hij een helmpje en kan ik helemaal niet meer snuffelen in zijn nekje want dat ruikt echt naar zweet hoe vaak ik hem ook schoonmaak en was. Maar dat neemt niet weg dat hij miljoenen kusjes krijgt :)

Hihi zijn mondje vind ik ook lekker ruiken trouwens

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier ook een snuffelaar hoor ;), heerlijk!

Hebben jullie ook dat jullie je kindje eigenlijk altijd wel lekker vinden ruiken, ook al zijn ze niet zo schoon meer (veel gespuugd bv.)? Bij Lisa hangt er altijd een luchtje van baby, pleisters en spuugsel en ik vind het heerlijk :), echt haar eigen luchtje :). Maar ik denk dat anderen het een beetje vinden stinken ;)

Ze heeft na 2 dagen ook altijd erg vet haar, geen ideeeeee hoe dat komt ;)

20. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.832
    9.336
    113
    Gelderland

Misschien ben ik dan een uitzondering maar vind het niet lekker ruiken. Niet dat ik het vies vind wat anderen dan misschien wel hebben maar noem hem wel stinkie als hij zweterig ruikt:D

Deel Deze Pagina