lob, ik kom ineens dit lijstje tegen: alle verkooppunten van z8 in noord brabant. Er staat zelfs een winkel in Tilburg in. Noord-Brabant Kids Factory Ettensebaan 17a 4812 XA Breda www.kidsfactory.nl Baby & Co Ginnekeweg 345 4835 ND Breda Bandito Nieuwstraat 172 5021 WX Tilburg De Droomkamer Rechterstraat 7A 5281 BS Boxtel www.droomkamer.nl Van nul tot vijf Burg. Frenckenstraat 57 5721 EZ Asten Blue Company Molenstraat 53 4881 CR Zundert Zwanger & Co Vughtstraat 88b 5211 GL Den Bosch Zjoe Zjoe Ginnekweg 45 4818 JB Breda "t Weverke Molenstraat 24 5711 EW Someren
Om even in te haken, kan iemand mij vertellen of Z8 groot of klein valt? @TS, ik zag op de site van Z8 dat de wintercollectie vanaf 1 september online te koop is (mss wist je het al)
zo79, thanks hoezo z8 verslaafd??? Ik vind het redelijk passend vallen, zeker niet te groot. Ik heb namelijk een aantal 86 dingen. Mijn meisje zit met veel maten nog in 80, dus redelijk normaal, zo niet iets kleiner. Dit gaat wel over de rokjes en truitjes, broekjes weet ik eigenlijk niet.
Thanks! Mijn beide dochters dragen voornamelijk jurkjes en rokjes dus broeken hoef ik niet zo nodig te weten Ik ga eens even neuzen
ik vind juist dat z8 duidelijk groter valt.. 56 toen hij al een tijd 62 had nu nog 62 als hij voor de helft al 74 draagt...
mm, wat gek, z8 is het bijna het enige merk waarvan ze al 86 past, het meeste nog 80. Zou het verschil in de meisjes en jongenskleding kunnen liggen, of niet??
Ik zag net op de site van Z8 staan dat zij ook aangeven dat het over het algemeen wat ruimer valt. Misschien zit er inderdaad wel verschil tussen meisjes en jongenskleding. Ik bedacht me net ineens dat er hier vlakbij een winkel zit waar ze Z8 verkopen. Ga daar maar eens even langs, kan ik het meteen even in het echt bekijken