Hierbij nog wat dingen die in de verkoop mogen. 1 lekker warm Z8 vestje maatje 56 amper gedragen, geen vlekken of beschadigingen. 30euro incl verzending 2 Bakery Baby jasje maat 68 heerlijk dik en warm jasje, mooie kleur ook. super handig met de open te ritsen kap, zo ligt of zit de baby niet met een opgefrommelde kap in zijn nekje. geen vlekken of beschadigingen 35euro incl verzending 3 geweldig mooi Jottum jasje maat 86 echt ontzettend mooi als je meisje het aan heeft, mooi model ook. niet heel dik maar toch lekker warm. 40euro incl verzending alles in perfecte staat! mailen mag ook op cindymarienesp@hotmail.com
hetzelfde? ik heb het 59euro betaald en zag ze in hetzelfde winkeltje nog voor dezelfde prijs vorige week. heb je een link om dat aan te duiden?
Aanbiedingen voor jongenskleding De blauwe is inmiddels uitverkocht (2de foto). Een vriendin van me had namelijk een van de laatste.
Hi! Wil je niet ontmoedigen of vervelend zijn maar denk dat je prijs voor het jasje ook wat aan de hoge kant is... Jasje is uit de collectie van 2008 en een soortgelijke jas van een nieuwere collectie van Jottum is nieuw al voor 48 euro verkrijgbaar online.... Sorry...
verzendkosten zitten er ook al in natuurlijk, tis pakketpost. dit was nieuw wel duurder dan 40euro moet ik zeggen. en is het zeker nog waard!
ik heb hem natuurlijk hier liggen, dus kan wel zien dat hij mijn vraagprijs met verzending dubbel en dik waard is
wel jammer natuurlijk dat ik deze manier deze 2 jasjes hier niet meer verkocht krijg omdat ik teveel zou vragen. iedereen vraagt wat hij wilt natuurlijk, daar ben je vrij in. en jullie zijn ook vrij om dit te melden maar het zal mij niet helpen.
jasjes kunnen vaak door de brievenbus in een plastic zak. Scheelt weer kosten misschien dan je ze dan voor iets minder kunt verkopen. Zijn mooie jasjes
ja dat zou ik kunnen proberen! goede tip enkel bij het Bakery jasje gaat dat niet lukken, maar bij de rest ga ik het eens testen. mag niet hoger komen dan 3cm dank je