1 dag te laat voor felicitas doos??

Discussion in 'De babyuitzet' started by Luvv, Mar 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Hoi ik ben ziek geweest en kon tot gisteren de felicitas doos ophalen bij etos. Heeft iemand enig idee of dat nu nog kan? Of is 1 dag te laat al teveel? ;)

2. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Is volgens mij geen probleem hoor. Gewoon doen of je neus bloed.

3. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    2,822
    94
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb die doos een paar weken te laat opgehaald. Was 'm helemaal vergeten. Geen probleem! :)

4. Flipske

Flipske Fanatiek lid

Mar 25, 2011
    1,330
    0
    36
    overijssel
    De etos doos werd bij mij thuis bezorgd. Ik was echt een vergiet, had ook niet door dat er een einddatum op stond...

5. tresje

tresje Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    2,414
    0
    36
    geen probleem hoor, ik was ook een paar weken te laat zelfs.

6. Mireia

Mireia Actief lid

Jan 11, 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    #6 Mireia, Mar 30, 2013
    Last edited: Mar 30, 2013
    Voor de Prenataldoos is er ook een einddatum, doen ze daar moeilijk als je laat bent?

7. Vogelmeisje

Vogelmeisje Fanatiek lid

May 3, 2010
    1,036
    303
    83
    ik heb van de week ook de prenatal doos opgehaald en was te laat. Ik leverde de bon in en ze keken er niet eens naar, dus ik zou het gewoon proberen!

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Gewoon ophalen hoor. Als ze er wat over zeggen, zeg je dat je ziek bent geweest. En anders zou je , in heel extreme gevallen, een nieuw ophaalbewijs aan kunnen vragen.

9. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

Nov 10, 2009
    4,523
    0
    0
    gewoon proberen, nee heb je, ja kan je krijgen

10. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    2,822
    94
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Prenatal doet ook niet moeilijk. Ook daar was ik weken te laat haha. Die vrouw zei dat de einddatum niet belangrijk is. Gewoon ophalen dus :)

11. Gitster

Gitster Bekend lid

Nov 23, 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Maakt echt niks uit. Ze zijn alleen maar blij dat je hem haalt. Er zit namelijk bijna alleen maar reclame in...Mist er niks aan.

12. PreciousKids

PreciousKids Niet meer actief

Geen probleem, zeiden ze bij de Etos.
    De babydoos ben ik nooit wezen afhalen, kon de bon niet uitprinten toen.... Paar weken later kreeg ik een pakketje thuis .... de babydoos van de etos. :D

XOXO

13. moradora

moradora Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    1,310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    heb net de felicitas zwangerbox opgehaald. wat een tegenvaller. alleen het speentje was nuttig. ze adverteren met een waarde van 65 euro maar waar zie die van daan halen? 2 pampers. een minitube buikcreme, speentje, 2 oude tijdschriften en een hoop reclame.
    zij adverteren toch met dat gratis pak luiers? kan me van mijn eerste herinneren dat ik er heel wat luiers bij kreeg. of is dat de doos van prenatal?

14. chicca

chicca Fanatiek lid

Mar 14, 2012
    1,019
    466
    83
    Female

Dat is de babydoos van prenatal, maar ze zn beide wel wat achteruit gegaan in vergelijking met twee jaar terug. Jammer!

15. BeertjeS

BeertjeS Actief lid

Aug 2, 2012
    286
    0
    0
    Van Felicitas krijg je wel 2x een doos. Eentje tijdens de zwangerschap en eentje na de bevalling.

Bij Prenatal krijg je maar 1x een doos. Nadeel van die van Prenatal was dat op de bon stond dat je de doos binnen 3 weken af moest halen. Ik was ruim een maand te laat, maar daar deden ze totaal niet moeilijk over. En alles wat gratis is is gratis, dus dan is elk klein dingetje mooi meegenomen.

Bij de Kruidvat krijg je 3 producten in een tas, niet zo veel, maar wel handig aangezien je het zelf uit kunt zoeken. Flesje, creme en luiers.

Bij de BabyDump hebben ze ook een leuke doos met allerlei dingetjes erin. Die vond ik zelf nog het leukste.

En vergeet na de bevalling niet bij Jan Linders en de Plus een doos af te halen, bij inlevering van het geboortekaartje.

16. moradora

moradora Fanatiek lid

Mar 6, 2013
    1,310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    Ik kan me van de oudste herinneren dat ik bij prenatal 2x een doos kon halen (van WIJ toch) voor en na de bevalling, is dat verandert dan?

Idd alles wat gratis is is leuk meegenomen, maar kennelijk is het voor deze dozen ook crisis.

Share This Page