welke voedingskussen raden jullie aan als je kijkt naar er fijn mee kunnen slapen (voor die gene die dat fijn vinden), als voedingskussen en als stoeltje. Ik had ergens gelezen dat ze dan een hoes om de voedingskussen trekken en dan kun je je baby lekker in leggen en wanneer ze ouder zijn kunnen ze zelfstandig zitten als een kleine poef.(lijkt me heerlijk voor de kleine baby/peuter) Nu de vraag wie heeft daar ervaring mee, kan dat met alle kussens? waar moet ik op letten.
ik heb die hoes ook gehaald (babydump) maar nog geen ervaring mee, voedingskussen ligt nog ergens achter het schot, maar mij leek hij ideaal. wel heb ik voedingskussen los gebruikt, die van mij kan je doormiddel van een touwtje aan elkaar knopen en zo kon onze uk erin zitten,
Ik heb ook een voedingskussen en een hoes om er een poefje van te maken. Heb t tweedehands overgenomen. Mijn kussen is zo stevig dat als je je kleine baby er zonder hoes op zou leggen er doorheen zou kunnen zakken omdat er een gaatje overblijft. Met de hoes erover is het wel veilig en lijkt het inderdaad op een poefje. Ervaring heb ik nog niet maar mij lijkt het handig. Het is alleen wel een gedoe om de hoes er goed over te krijgen want hij zit best strak. Dus niet echt iets om steeds af te wisselen tussen kussen en poefje.
Fijn mee kunnen slapen ga ik vannacht uitproberen haha. Heb een doomoo kussen gekocht, deze voelde zeer stevig aan. Twijfelde ook nog om de delta baby te nemen, scheelde 20 maar die was ook te zacht ... Heb op aanrader van de fysio dit kussen gekocht voor rug en bekken klachten, vanavond op de bank lekker gezeten en het kussen bied echt wel heel veel steun ! Hij kost wat maar dan heb je ook wat
www.sonkussen.nl Hier heb ik mijn kussen vandaan en ook mijn zusje 1 cadeau gedaan. Zijn echt heerlijke kussens. Voor nu voor mij zelf nog om mee te slapen, maar met voeden ook heerlijk (weet ik van mijn zusje). Zij gebruikt hem ook om even de kleine op/tussen te leggen als ze d'r handen even vrij moet hebben. Ik ben fan! En goed betaalbaar
bedankt voor jullie reacties, ik bedoel ook werkelijk zelf mee slapen het lijkt me fijn wanneer je er zelf niet meer mee slaapt om er dan een poefje van te maken. Welke voedingskussen zijn daar stevig genoeg voor. Ik oor al de domo zijn er nog andere fijne voedingskussens?
Ik heb laatst net als Tatyana ook een kussen bij Sonkussen besteld, ik gebruik hem nu als slaapkussen en wil hem straks gaan gebruiken bij het voeden. Ik zag dat je daar ook een hoesje kon bestellen voor een soort poefje. Deze bevalt erg goed als slaapkussen. En ze hebben veel keus wat hoezen betreft en zijn niet zo duur.