Ik ben op zoek naar leuke meisjeskleding van bovenstaande merken. Mijn dochter draagt nu maat 62, dus kleding in maat 62/68 is welkom, bij voorkeur 62, kan ze het direct aan. Heb je wat over, stuur me dan een pb met de prijs en eventueel foto's!! Ben helemaal verliefd op Z8.
Ik heb hier een grijs rokje van z8 liggen met tule en een roosje. Het is maat 56, maar valt ruim, deze heb ik ook in het blauw. Ook heb ik een boxpakje in het roze met hartjes en ook dezelfde romper van z8,ook heb ik nog wat lief kleding, als je foto's wilt zien moet je even je mail geven, dan kan ik ze mailen.
heb dit nieuwe ongedragen shirtje van Noppies in maat 68. prijs is 4 euro en heb nog dit complete setje van Noppies in maat 68. is 1x gedragen en is een romper, spijkerjurkje en legging. prijs is 10 euro
t-shirtjes van Lief! in mt 62 en 68 Staat Lief! op en Stoer! geloof ik en op de andere moet ik even boven kijken 2 stuks voor 5 euro exc. verzenden
Ik heb een heel noppies pakket in 68 ook wel wat lief in 68 en ik heb z8 in 74 en nog meer noppies en lief in 74 maar dat is dan ook weer zomer spul. Laat maar even weten of je van dat zomer spul ook foto`s wilt. dan doe ik het in 1x