Voetenzak in de reiswieg?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Gitster, 29 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb een Joolz day-Denim tweedehands op marktplaats gekocht. Nu vraag ik me af of ik de voetenzak voor in het 'buggy-gedeelte' ook in de reiswieg kan gebruiken.
    Ik ben 4 januari uitgerekend en het lijkt me heerlijk warm om in die voetenzak te liggen (als ik een baby zou zijn :D )
    Van de dame van wie ik de kinderwagen over heb genomen kreeg ik er ook lakentjes en dekentjes bij, maar kwam er net dus achter dat die voetenzak ook gewoon past.

Kortom, wat is het beste:(

2. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik lees even mee. Wij krijgen hem straks binnen :)

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nee ik gebruik gewoon een eigen deken en een jasje voor de baby.
    Er zit ook nog een wind dekentje op de wagen dus denk dat het warm genoeg is.
    Mijn voetenzak is echt enorm dus lijkt me niet handig.

4. MoedertjeM

6 sep 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was begonnen met een vestje en een lekkere dikke deken en het winddekentje, maar de kleine man zweette de pan uit!
    Ik heb nu de dikke deken vervangen door een dun dekentje, en nogsteeds zweet hij wel, maar om nog minder te doen voelt niet goed aan.
    Ik zou dus oppassen met de voetenzak aangezien die echt heel warm zijn.

5. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb begrepen dat hij beter niet in de reiswieg gebruikt kon worden maar gewoon een dekentje in de reiswieg en de voetenzak straks in de wandelwageninzet.
    Werd in de winkel ook nog gezegd.

6. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Nee dat is niet de bedoeling, staat ook in de gebruiksaanwijzing van de wagen. Kindje kunnen naar beneden zakken.

7. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Kijk daar heb ik dus iets aan! Aangezien hij dus 2de hands is kreeg ik die info er niet bij....en ook geen gebruiksaanwijzing erbij! Dus lakentje, dekentje en lekker warme kleertjes. Top, thnx ladies!

En Sopann, veel plezier ermee, hij is zoooooo mooi! Gelukkig heb ik er maar E500.- voor hoeven betalen hihi

8. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Iemand nog tips over het opmaken van de reiswieg?? Jeetje wat een gefrot!:$

9. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    haha ik heb ook de joolz en liep een paar weken terug ook een beetje te modderen ermee. ik heb een wieg jersey overtrekje, dat rekt en dat zit er goed om, volgens mij heb ik daaronder gewoon een molton van het wiegje gedaan (haalt wel het aerosleepeffect weg, mocht je dat belangrijk vinden).
    Wieglakentje en een wiegdekentje liggen erop en ik zie wel hoe dat straks met kind gaat (misschien komen daar ervaringsdeskundigen mee). Het ligt nu netjes voor de show in ieder geval ;).

10. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Haha ja voor de show ligt het nu netjes ja! Hihi same here....Heb wel een aerosleep hoes erom...(goeie tip btw van kennisje; een dikke handdoek onder het matrasje; de kou komt ook van onderaf) en vervolgens wieglaken en wiegdeken...

Je stopt hem strax toch in he....maarre....moeders onder ons nog tips voor ons moeders in spe?? Misschien nieuwe topic openen?

Deel Deze Pagina