Wie kan me helpen of de maxi cosi crossed line 2014 ook op de easybase (dus niet de easybase 2 die nu verkocht wordt) past. Ik bedoel dan de easybase met steunpunt en gordel vast gemaakt moet worden. Kom er nl nog niet uit en kan een easybase overnemen.
Volgens mij kan het niet, maar ik kon niet expliciet vinden dat het niet kan... Misschien je vraag aan maxi cosi zelf stellen?
Ik heb maxi cosi toch ff gebeld. De easybase 2 is geschikt voor de cabriofix en de pebble, de easybase is dat niet! Dat is t verschil.
Geen idee of dat daar ook voor geldt, ik moet zeggen had direct iemand aan de telefoon en direct goed en duidelijkantwoord. Je kan altijd even bellen is gewoon een normaal telefoonnummer dus geen duur 0900 nr.
Ja hoor dit kan. Wij hebben ook een 2e handse easybase en de Cabriofix past hier gewoon op. Had onze Cabriofix, toevallig zelfs dezelfde als jij, voor de zekerheid meegenomen om te passen.
Wij krijgen de onze pas in mei maar de easybase al eerder. Ik ga er maar vanuit dat alles past en goedkomt