Zaad in voorvocht?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mysore, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Goeiemorgen :D
    Toen ik gisteren ging slapen belde mijn vriend op dat hij er aan kwam dus ik sliep pas om half 3 hehe en was om half 9 alweer wakker.. zucht... :( MOE!!

Praten heeft op dit moment geen zin met mijn vriend. Hij wil eerst trouwen, en dan pas kinderen. Maar bijna zijn hele familie is tegen zijn relatie met mij. Als hij ervoor kiest om met mij te trouwen, dan zal zijn vader hem niet meer willen zien, net als meerdere familieleden in ieder geval van vaders kant. Ik heb een jongen gevonden die heel besluiteloos is. Het is dan ook 3x uitgegaan, in eerste instantie doordat ik er over begon. Maar we zijn nu ook weer iedere keer bij elkaar gekomen, zowel door zijn als mijn initiatief.
    Hij zegt 'ik kan me zelf gewoon niet losmaken van jou'.
    Maar ja, hij zal toch een beslissing moeten maken.
    En in de tussentijd hoop ik dus dat ik zwanger word..

Maar ik ben nog niet ongesteld geworden vannacht. Ik hoop natuurlijk van alles, maar het kan nog net zo goed vandaag vannacht of morgen komen. Pas als het donderdag nog niet zo is dan ga ik echt vraagtekens zetten.
    Maar wat ik nu dan denk ik, dan heb ik dus op zijn vroegst zondag mijn eisprong gehad. Terwijl ik dacht dat ik hem zaterdag had..
    Dus iedere dag dat ik later ongesteld ben geworden, is een dag later dat mijn eisprong is geweest.. :(

haha dat temperaturen... daar zit toch wel wat in he!

2. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    wat ingewikkeld! en waarom moeten die familieleden toch weer roet in het eten gooien:x. 2 mensen houden van elkaar, laat ze toch lekker.. pff! misschien als je vriend toch met jou zou trouwen valt het achteraf mee en draait iedereen bij? je weet maar nooit..
    het idee valt misschien zwaar maar als ze eenmaal zien dat jullie gelukkig zijn draaien ze bij!

jeetje meid, je bent dus beetje overtijd, zo spannend!!!
    ik hoop het zo voor je, heb je in ieder geval je kindje en van de man waar je zou graag een kindje van wil:). ik weet zeker dat als het zo is dat je vriend bijdraait! kan niet anders..
    hij doet het ook onveilig eigenlijk, dan weet hij dat het ervan kan komen, dus zo erg zou hij het niet vinden? maarja zo denk ik dan weer he;)

ik moet over 3 a 5 dagen ongeveer ongesteld worden maar ik heb al een week last van mn onderrug en steken in mn baarmoeder. ben ook met vlagen duizelig en misselijk en veel blauwe aders! mijn borsten zijn ook groter! dat merk ik.
    maarja je lichaam kan je zo voor de gek houden he?!:)

mijn ouders zijn ook niet makkelijk hoor, als ik zwanger zou zijn komen ze met allemaal negatieve dingen, weet ik nu al! van, je hebt geen werk en je moet nog genieten blabla.. zoveel verantwoordelijkheid enz.. blabla..

ik wist al vroeg dat ik vroeg een kindje wou, dat voel je gewoon. ik gaf nooit zoveel om stappen feesten kroegen vakanties enz enz..
    natuurlijk is het heerlijk om zo nog even op vakantie te gaan met mn vriend voordat het eventuele kindje komt maar met zn 3e kan je ook lekker op vakantie toch!?:D

ik las trouwens dat je nog best wat geld in de maand krijgt als je een baby hebt.. valt echt weer mee dan qua geld.
    mijn vriend heeft een vast inkomen maar ik helaas nog geen vast inkomen, verdien wel wat in de maand maar niet zoveel. maar ik wil daar mn droom niet voor aan de kant zetten.

3. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Nou ik ben ongesteld geworden:(, ik kan echt wel janken, ben het echt zat! En mijn man ook, nog 1 maandje tempen en dan heb ik er 3 maanden op zitten, maar mijn man wil ook nu al wel naar de huisarts, vooral nadat ik deze maand zo emotioneel was. En nu eigenlijk nog, ik heb knallende hoofdpijn en voel me nog niet lekker, dus miss ook wel een beetje grieperig:(..

Over dat tempen, nee, je eisprong blijft gewoon staan alleen is dan je LF langer (periode ei - ms) Maar nog steeds niet ongesteld, dan maar hopen dat het raak is;):) Hoeveel dagen ben je nu overtijd?

4. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Jeetje Carlien... wat rot voor je! Je dacht zo dat je zwanger was!! Ik kan me voorstellen hoe verdrietig je nu bent. En gefrustreerd omdat je zelf het idee hebt dat je met de pogingen tot nu toe wel zwanger zou moeten zijn...
    Het kan toch ook geen kwaad om nu al naar de huisarts te gaan? Misschien is er wel niets aan de hand! Je zei dat je vorig jaar ook naar de verloskundige geweest bent. Je was toch niet zo heel lang bezig met zwanger worden dacht ik? Ben benieuwd naar je verhaal.
    Ik weet wel dat je je nu echt heel rot voelt... maar ik zou lekker achterover hangen op de bank... een dikke vette actiefilm gaan kijken met heel veel ijs en chocola of ieder ander junkfood en jezelf even laten gaan.. Dat is mijn manier in ieder geval als ik me heel erg rot voel... :(

Nou kijk de dagen dat ik ongesteld werd vanaf april (elke vier weken) is wo, di, ma, ma. Zoiets geloof ik. En dinsdag was trouwens alleen als het echt doorbrak op dinsdag, maar dan had ik maandag al wel ietspiepietsie bloedverlies.

Nu dus nog niets.. Stiekem hoop ik maar ik roep zo hard tegen mezelf en tegen jullie dat het nog veel te vroeg is om te juichen en dat ik gewoon vanmiddag, vannacht of morgen ongesteld kan worden. Zelfs donderdag zou dat nog kunnen.. het is pas dinsdag begin van de middag denk ik dan maar..

Beetje goor detail.. maar vlak voor dat ik ongesteld word voelt het van binnen altijd een beetje glibberig, alsof je binnen al wel ongesteld bent maar nog niet doorbreekt. Snappen jullie wat ik bedoel? Dat had ik gisteren, daarom wist ik dat ik ongesteld ga worden. Nu heb ik dat niet meer. Mijn borsten voel ik wel, maar steeds minder.. dus ook dat is een teken dat ik ongesteld zal worden..

Haha in plaats van andersom, zwangerschapskwaaltjes zoeken, zoek ik nu tekenen dat ik ongesteld word.. omgekeerde wereld of niet?!

Buikje123, ja die aders dat is wel een apart verhaal hoor! Dat had ik dus vorige maand ook. Weet je wat mijn stiekeme gedachtengang is/was? Bij mij in de familie komen tweelingen voor, ver in de familie zelfs drielingen. Mijn laatste menstruatie was zo vaag als ik hem nooit eerder had gehad. Wat nu als één van de twee vruchtjes wel op een miskraam is uitgelopen, en de ander niet? Dan zou ik nu al 8 weken zwanger zijn... hahaha nee.. denk ik dan... das te gek voor woorden.

Maar ook mijn rugpijn van de afgelopen weken.. zou dat door zwangerschap veroorzaakt kunnen zijn (ik heb een scheef bekken)? Het kwam zo plotseling en is nu weer bijna over.. Maar nee denk ik dan... dat zou wel heel erg toevallig zijn allemaal...

Dus.. ja.. nee.. ja,... nee... gek word je er van.
    Maar toch blijf ik me zelf dus heel hard zeggen HET KAN NIET.
    IK WIL WEL :D

Ja en wat mijn vriend betreft... ik wacht het af wat ie gaat doen. Ik zou dolgraag een gezinnetje met hem willen. Maar daarvoor moet ie wel kiezen. Ik weet zeker dat ziijn familie uiteindelijk bij zou draaien. Zelfs als ik nu wel per ongeluk zwanger zou zijn. Oke het zou een schande voor hem zijn en voor zijn ouders, maar ik denk dan: Ik ben geen slecht mens... ik heb een goede baan.. eigen bedrijf.. eigen huis(huur), en dan een kindje van hem.... uiteindelijk zullen ze toch wel zien dat het allemaal wel meevalt?? Maar ja.. zij zullen niet zo denken.. net als mijn vriend.. gisteren zei hij nog een keer dat hij het heel erg zou vinden als ik toch per ongeluk zwanger zou worden. Maar tegelijkertijd houdt het hem niet tegen om onvoorzichtig te zijn. Tja denk ik dan.. zolang hij niet voorzichtig is.. blijf ik hopen op een wondertje..

En Buikje123, in sommige gevallen kan ik me voorstellen dat een kindje niet handig is... maar ik denk dat er altijd wel iets te regelen valt als het om geld gaat. De mensen met het minste geld krijgen ook de meeste vergoeding voor kinderopvang! En ik vind 24 niet te jong, maar in mijn omgeving krijgt vrijwel iedereen kinderen vóór hun 24e ;) Dus ik vind het niet zo gek! En je gevoel kun je niet verstoppen toch... als je eierstokken roepen... :D dat valt niet te negeren!

5. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    oja ps... maar hij heeft me gisteren nog wel een keer op het hard gedrukt dat hij er túúrlijk zal zijn voor mij en ons kindje.. mocht ik zwanger worden van hem...

6. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ag .. voor een man is het allemaal in het begin eng en als je toch zwanger bent dan draaien ze bij en vinden ze het fantastisch. net zoals jij zegt, hij zou er wel voor je zijn en het kind!:)

wanneer ga je een test doen??? ik ben benieuwd!!
    ik hoop het zo voor je! niet te druk maken he want dan stel je je menstruatie zelf uit. heb je nog wat symptomen of niet?

ik heb zoveel symtomen maarja ik geloof dat mijn lichaam me ook voor de gek kan houden hoor;)

die rugpijn heb ik ook, weet ook echt niet wat dat dan weer is..

heb je geklust vlak voor je eisprong?? nou dan is er wel n kansje meid! ik heb het OP mijn eisprong met voorvocht gedaan:D haha maar pas paar dagen erna voor het echie, zal wel te laat zijn, alhoewel ik toen wel wat glibberig slijm had..
    het ligt er dan ook weer aan wanneer je ongesteld wordt, als ik pas over een week word dan heb ik een late eisprong gehad. ene keer ben ik 28 dagen andere keer 32! ben jij regelmatig?

@carlien.. wat rot voor je meissie! op naar de volgende ronde, houd moed!! ben je flink ongesteld? anders misschien een innesteling?

7. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    mysore hoe ziet jou vriend het dan allemaal voor zich eigenlijk? vraag anders wat duidelijkheid voor de toekomst? lijkt me echt rot die onzekerheid

8. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    het kan inderdaad ook tegen je gaan werken maar hij heeft aangegeven er voor jullie te zijn? ik snap niet waarom mannen altijd zo onduidelijk moeten zijn en je soms zo onzeker kunnen maken.

chai, eindelijk gaan we ervoor, maar inderdaad rustig aan, we zien wel:) we hebben tijd zat! anders gaat het alleen maar irriteren enz.
    wanneer kan jij testen??

ik hoop dat iedereen snel zwanger is zou toch heerlijk zijn he. ik zag laatst ook babysokje en ik moest me echt inhouden!!!!!;)

9. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    Ik ben al aan het ijs geslagen en vanavond ga ik zowiezo patat eten en ik heb net ook nog een gezichtsmasker gehaald, dus die gaat er ook nog op.. En dan nog vanavond alleen een filmpje huren;):) Moet goedkomen dacht ik zo:p

Maar goed, ik ben vanaf zo ongeveer juni 2009 van alle anticonceptie af (geen pil, geen condoom, niet voor het zingen de kerk uit, helemaal niks..) Ik heb wel tot april/mei van dit jaar proberen mijn eisprong te ontwijken, maar ik kan me niet voorstellen dat dat goed is gegaan, zo wie zo waren we al niet nauwkeurig. Maar zelfs al waren we dat wel, ik ben hardstikke onregelmatig.
    Vorige ronde had ik bijv. op dag 26 mijn ei, deze ronde op dag 20:( En dat weet ik nu door dat tempen, maar dat doe ik pas sinds 2 rondes.

Ik denk dat een gemiddeld vruchtbaar stel na een jaar wat wij hebben gedaan, zo onveilig, al wel zwanger waren geweest, maja.. Zeker weten doe je dat natuurlijk niet;):).

@buikje 123, Ik denk wel dat ik echt ongesteld, lekkere buikkrampen, ik ben ook alweer aan de ibuprofen;). Ik bloed gelukkig nog niet hevig, maar goed dat zal wel komen..

@mysore, soms is het wel beter om een testje te doen, want je kunt ook je eigen menstruatie tegen houden, dat heb ik ook al wel eens gehad, dat ik gelijk de dag erna ongesteld werd als de test negatief was. En anders ben je natuurlijk zwanger:D en dan kun je daar rekening mee gaan houden..:)

10. Chai

Chai Niet meer actief

Buikje123,
    geld wat je krijgt per etmaal voor een baby is trouwens minimaal hoor en amper 30 euro per maand.
    Echt heel weinig dus.

11. Chai

Chai Niet meer actief

Hey buikje123,
    Wat heerlijk dat je er zo rustig tegenaankijkt je lijkt mij wel. Zo zie ik ze niet vaak hoor! :)

Ik kan in het weekend wel testen als ik dan nogniet ongesteld ben.
    Mijn banner is een beetje te voorbarig ik weetniet hoedat komt, ik had dat ding toch echt goed ingesteld haha..

Ik heb me ook lang ingehouden met iets te kopen maar kijk wel altijd graag bij de babyspulletjes. En toen ik die sokjes zag dacht ik achhh waarom niet eigenlijk, en heb mezelf het leuke moment gegunt en ze hangen nu leuk in me kast. Ben verder niet van plan om andere aanschaffen te doen trouwens, alleen kijken met me oogjes.
    Ik ga ook nog geen namen bedenken.

Liefs

12. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey chai,

oh mijn vriend had berekend dat wij meer krijgen dan dat in ieder geval.. zijn vriend werkt op zo n bureau en ik neem aan dat hij het wel weet. nja we zullen zien.. het is altijd fijn zo n extra tje..

ik stond net in de kruidvat wou een test kopen maar heb het niet gedaan, echt knap van mezelf haha:D nog heeel eventjes wachten! heb zoveel klachten maar me lichaam zal me wel weer voor de gek houden

13. Chai

Chai Niet meer actief

Hoi buikje123,

dat kan, via mijn vriend krijgen wij ook veel meer omdat hij voor een buitenlandsbedrijf werkt. Dat is wel een jackpotje maar die nederlandse kinderbijslag is echt flut vind ik.

Wanneer is je NOD, ik zie geen banner.
    Je kan sowieso testjes inhuis halen nu jullie toch voor het echie bezig zijn, heb ik ook gedaan.
    Hoef je ze in ieder geval niet meer te kopen op onzekere momenten.

Spannend allemaal!! :D

14. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik wil het gewoon zo graag en mijn vriend nu ook, dat merk ik aan hem. ja ik ben niet zo handig met computers haha, ik krijg de banner er niet op? stom he!? ik weet ook echt niet precies wanneer ik ongesteld moet worden. ik ben vorige maand de 16e ongesteld geworden(nja eerste dag alleen maar paar druppels) en daarvoor was k 29 dagen. het kan nu ineens langer zijn, 31 dagen want dat is wel eens meer voorgekomen. even afwachten wat het deze maand gaat doen.:$

15. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    als het goed is vrijdag de 13e, op mijn verjaardag:$
    als het 29 dagen is in ieder geval

16. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    hallo ladies!! Druk aan de klets zie ik wel weer :D gezellig!

Ik ben nog niet ongesteld. Ik krijg nu wel weer meer last van mijn borsten en mijn rug. Mijn tepels zijn donkerder én ik voel steeds meer pijntjes in mijn buik... ik denk dat mijn eisprong later was deze maand. Die steek'jes' in mijn buik voelen aan alsof ik al ongesteld ben. Dat kennen jullie wel, toch? Alsof ik IEDER moment ongesteld kan worden. En ik overdrijf niet haha. Dus ik zat te denken..
    vorige maand had ik twee dagen helder rood bloedverlies en toen op woensdag opeens alles erop en er aan met stolsels en al, behalve de maandelijkse buikpijn die er mee gepaard gaat. Misschien dat mijn cyclus gewoon verandert en ik vanaf nu op woensdag ongesteld word in plaats van maandag.

Dus ik ga ook snacken zo hihi ben er alleen nog niet uit... pizza of patat.. :( Wel allebei uit de oven..:p

Buikje123 je bent bijna jarig!! hoehoe!! Tijd voor een feestje :D8);)
    Knap hoor dat je de test kon weerstaan haha.. Al snap ik wel dat e het nog niet gedaan hebt, hoor. Als je nou niet zwanger bent dan is het weer zo'n negatieve test. één van DE! Haha dat is ook de reden dat ik niet meer test. Heb me al van alles in mijn hoofd gehaald.
    Wordt je nou 24 of 25??

Chai ik deel je zorgen hoor.. Ik weet heel goed dat mijn vriend heel erg in paniek kan/zal gaan raken. Ongeveer een heel dik jaar geleden dacht ik echt dat ik zwanger was, had een CB test gehaald samen met hem. Hier stond een heel licht roze streepje op (de 2e dus). Ik ging er vanuit dat ik zwanger was en hij ook. Hij heeft de hele avond met zijn ogen dicht op de bank gelegen. Toen ben ik maar naar de slaapkamer gegaan om mijn vriendin te bellen. Tja.. hij wilde niet praten.. en toen besefte ik opeens dat ik er zelf ook heel verdrietig van werd. Die nacht werd ik heftiger dan ooit ongesteld... Ik was toen ergens ook blij dat ik dan toch niet zwanger was. Ik stel me er daarom nu maar op in dat mócht ik (nu of later) zwanger raken van hem.. dat ik de mooie dingen niet met hem kan delen. Niet de eerste maanden in ieder geval. Dat weet ik. Dat verwacht ik. En als je je verwachtingen bijspijkert.. dan kan het misschien alleen maar meevallen. Maar het verandert niets aan mijn wens en aan hoe ik me erover voel. :(

Carlien, ik geef je groot gelijk! Heerlijk lekker smullen van die slechte patat en een filmpje erbij! Goed plan! Ik ga denk ik toch ook maar voor de patat hahahah.. Met een filmpje erbij ;) en om nou even super slecht te zijn.. heb ik ook nog eens een doos met ben en jerry ijs gehaald... cookie dough! En dan plons ik zo ook lekker voor de tv! Heb zo'n gevoel dat er ook voor mij een zware nacht en dag aankomt.. ( en dan doel ik niet op het verdriet wat jij hebt.. want dat voel ik nu niet zo... maar ik doel echt op de menstruatiekwaal'tjes'!!)

17. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hey mysore!

ik word 24:) ben je al ongesteld? hoop het niet voor je!!
    ik heb normaal een paar dagen van te voren krampen enzo maar voel nog niks;) wou dat het zo bleef!!!

18. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    hee! Nee ik ben nog steeds niet ongesteld! Gek, hoor want mijn lichaam gedraagt zich er wel naar.. Morgen zou het echt wel moeten komen. Gek, hè, jij voelt niks en ik voel aan alles dat ik ongesteld word. Misschien heeft carlien wel gelijk en houd ik het onbewust tegen. Hoewel ik er wel steeds van uit ging dat ik gewoon ongesteld zou worden maandag..

19. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    hoe is het met iedereen hier:D?!

mysore, nog steeds niet...??;)

20. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Hee Buikje123!

Nee.. hier nog steeds niks :$

Ik vind het nu wel spannend hoor..
    Ik heb vandaag tegen twee vriendinnen verteld dat ik over tijd ben.. ik wilde eerste niks zeggen, ik dacht dan zul je zien dat ik dan opeens ongesteld ben! Zelfde geldt voor testen, ik durf gewoon niet uit angst om opeens ongesteld te worden..

Van alle kwaaltjes die ik heb valt me één op: ik ben vandaag continu glibberig downunder en het voelt gewoon heel vies.. alsof ik net gesekst heb de hele tijd! :$ Heel vreemd hoor.. dat heb ik nog nooit gehad..

Maar ik durf er niet aan te denken... ik word gewoon ongesteld hoor... ;)

En hoe is het met de rest van jullie??

Deel Deze Pagina