Zaad in voorvocht?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mysore, 1 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    spannend mysore, ben benieuwd!

2. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    hihi thanx Umm85! Je bent net bevallen van een zoon zie ik??
    Gefeliciteerd! Hoe gaat het met jullie??

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    ja klopt, dank je wel :)

Hier gaat het goed hoor, afgelopen weken wat last gehad van reflux en erg vee gehuild maar daar heeft hij nu medicijnen voor en merk echt verbetering gelukkig.

Ik zag toevallig dat je overtijd was, ga je nu wel volgen hoor! :p

4. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    haha nou die banner klopt niet, ben geen 3 maar 2 dagen overtijd..
    maar ik houd mezelf gewoon voor dat ik ongesteld ga worden.. al word dat wel steeds moeilijker nu..
    Ja reflux is heel naar, meerdere kinderen die ik ken hebben dat gehad. Gelukkig gaat dat nu beter!
    Hoe bevalt het leven als moeder??

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Goed hoor, was bang dat ik gillend gek zou worden met 2 van die kleintjes maar tot op heden is het erg goed te doen. Vond de overgang van 0 naar 1 eigenlijk groter als van 1 naar 2. Dochter is ook niet jaloers ofzo dus dat scheelt.

Hey maar 2 dagen overtijd is toch ook gewoon overtijd ;). Ben je vaker overtijd? Durf je echt geen testje te wagen morgen?

6. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Hmm nee ik durf nog niet te testen. Vanaf april was ik de volgende dagen ongesteld: woensdag, dinsdag, maandag maandag. En nu is het woensdagavond en ik ben nog niet ingesteld geworden...

Nee ik durf niet te testen!! De test zal wel uitsluitsel geven.. maar ik ben volgens nmij zo bijgelovig dat ik gewoon zo bang ben dat als ik eenmaal de test in huis heb dat ik opeens ongesteld geworden ben haha.

Begin vorig jaar heb ik twee keer achter elkaar een cyclus gehad van 35 en 37 dagen. Dat was denk ik een half jaar nadat ik met de pil gestopt was. Ik heb dat dus onder ontpillen gegooid. En verder ben ik altijd tussen dag 28 en 30 ongesteld. En nu zit ik op dag 31. Dus spannend vind ik het wel.

Ik heb echt de hele dag nattigheid daar beneden... dus ik denk steeds dat ik ongesteld geworden ben maar dan ben ik het niet! En dat verbaast me zo... want ik voelde het echt zo aankomen en ik ging er zo vanuit dat ik deze maand sowieso niet zwanger zou zijn..

Ik denk dat ik wacht tot het weekend of er na. Denk ik. Haha.

7. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    mysore, haal n test joh! misschien ben je zwanger!
    :) ik hoop het zo voor je
    heb je ook geen pijntjes???

ik heb heel veel pijn in mn borsten en zoveel blauwe aders. vanmiddag op de wc een druppel lichtrose bloed verloren! daarna niks meer, ook geen krampen, alleen steken in mijn rug en lies.

8. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    ps... als je nou wel zwanger word van voorvocht.., ben je dan heel vruchtbaar.. of zegt dat niks en is dit gewoon een hele rare vraag van mij???? :)

9. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik zou het eigenlijk niet weten mysore.. ik denk wel dat je samen vruchtbaar bent, dat in ieder geval!

ik heb onwijs steken in mijn lies nu:(

10. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Hoi Buikje123!! Ja een druppel roze bloed is vaak wel positief volgens mij, kan een kleine innestelingsbloeding zijn!

Sinds maandagavond heb ik weer meer last van mijn borsten. én ik had die dag erg veel last van ongi-krampen. Echt, het voelde alsof ik net ongesteld was, of dat ik het echt bijna zou moeten worden. Ja en nu die nattigheid dus... verder niet echt...

Ik wacht het maar gewoon af hoor.... Ik ga nog niet testen... dan moet ik echt wel heel erg over tijd zijn.. een week ofzo...
    Om het zeker te weten!

11. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    Vrijdag kun je testen he? Spannend!! Stel dat we allebei zwanger zijn.. allebei van voorvocht!! Haha dat zou echt toevallig zijn!

12. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    oooh ja dat zou wat zijn he!!!:D dat is echt toevallig!!
    nja ik kan ook pas zondag of maandag ongesteld worden, ik heb een onregelmatige cyclus. heb net gekeken in mijn telefoon en 3 maanden geleden had k zelfs 32 dagen!:$ben benieuwd.. ik voel nog niks alleen hele erge steken in mijn lies dus..
    die pijn in mn borsten heb ik ook.

ooh als ik jou was had k al getest maar ik begrijp je wel hoor

13. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    i know.. Maar ik ben gewoon zo bang voor de grote teleurstelling van een negatieve test...! Daarom wacht ik liever af.. de kans is eigenlijk best klein uitehgndelijk toch?

14. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    nja ik lees toch eigenlijk best vaak over vrouwen die van voorvocht zwanger zijn geworden, je weet maar nooit!
    ik zou over een paar dagen wel testen, dan weet je waar je aan toe bent en dan houd je misschien je eigen menstruatie niet meer tegen..hoor je ook wel eens..

15. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    dat kan ook ja. Of mijn eisprong was gewoon echt veel later deze maand! Maar ik hoop voor jou en mij dat het nog steeds kan hoor!!

16. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik hoop het ook meid!!:)
    ik keek net in de spiegel he en ik heb op mijn rechterwang allemaal kleine rode vlekjes, wat kan dit dan weer zijn?? nog nooit gehad?

17. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    hahahahaha heuh?? Dat weet ik niet, is dat ook een zw kwaaltje?? Ik ga ook eens kijken zo.. Hihi

18. buikje123

buikje123 Fanatiek lid

17 jun 2010
    1.213
    1
    0
    ik keek zo in de spiegel net en ik zit gewoon onder:( nou het wordt steeds gekker, jijover tijd en ik onder de rode vlekken! haha

19. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    hahahaha ik heb even gekeken in de spiegel... maar geen rode vlekken hier hoor!! :D

Wel weer meer aders over mijn borsten...

Ik weet dat ik het van mezelf niet uit mag spreken.. maar ik zeg het toch maar even

IK HOOP DAT IK ZWANGER BEN

hihi

Tegelijkertijd had ik net mijn vriend aan de telefoon. Ik weet niet of jij dat ook hebt, maar ik voel me dan helemaal warm van binnen en dan voel ik dat ik zoveel van hem houd! En dan denk ik.. oh lieve help... wat als ik écht zwanger ben... hoe moet ik hem dat in hemelsnaam vertellen?? Hij zal het echt heel erg vinden. Hij schrikt zich een ongeluk.. En toch.. dat neemt niet weg dat ik nog steeds hoop dat ik zwanger ben. wat een tweestriijd zeg!

20. mysore

mysore Actief lid

29 dec 2008
    345
    0
    16
    student
    Gelderland
    en mijn borsten doen ook steeds meer pijn trouwens.

Tegelijkertijd vroeg ik me ook af. Ik ben dit topic eens terug gaan lezen. Dan zie ik dat ik er van uit ging dat ik zondag of maandag de eisprong had. Maar de donderdag erna had ik nog veel afscheiding zeg maar alsof ik vruchtbaar ben. Ik vroeg me toen al af of mijn eisprong later geweest zou zijn..

Jee ik hoop het niet... Maar als dat zou is dan zou idd pas zaterdag ofzo ongesteld worden..

En daarom wacht ik dus maar gewoon af met testen.. In ieder geval tot na het weekend... dan zit ik op dag 35 op maandag.. nou dan moet ik toch wel ongesteld geworden zijn... Lijkt mij! Maar misschien dat ik zaterdag alwel ga testen hoor... Maandag moet ik invallen op het werk. Lijkt mij niet zo prettig om dan niets te kunnen zeggen op het werk.. en er wel de hele tijd mee bezig te zijn! Dus ja.. ik denk dat ik zaterdag ga testen... of zondag... hihi... dat zal ik nog wel zien..

Deel Deze Pagina