nee niet ziek.. wel moe en VEEL HONGER! nee k bedoelde dat k morgen kon testen.. eng hoe voelen jullie je?
Haha nou ik heb helemaal nergens zin in!! k kijk in de kast, koelkast... maar zie niks waar ik zin in heb! Verder voel ik me alsof ik gewoon wil gaan liggen en slapen. misschien doe ik dat zelfs wel even. Op dit moment heb ik qua eten en activiteiten nergens zin in!! Terwijl ik toch echt genoeg te doen heb.. Ik vind het spannend voor je dat je morgen kan testen! Ik ben echt heel benieuwd.. Een positieve test voor één van ons is ook nog steeds hoop voor de ander toch?? Ik mis het wel hoor dat ik dit niet kan delen met mijn vriend. Hij heeft geen flauw benul. Afgelopen maandagnacht sliep hij bij mij en toen zei ik al dat ik ieder moment ongesteld kon worden. Hij houdt dat allemaal niet bij dus vroeg er daarna ook niet naar. Hij zal wel schrikken als ik zeg dat ik over tijd ben. Maar tegelijkertijd zal hij het ook wel met een korreltje zout nemen, want ik zeg wel vaker dat ik denk dat k zwanger ben haha..
ps mijn kat achtervolgt me... schijnt ook een 'kwaaltje' te zijn toch?? ze gaat steeds op de grond hier achter me zitten...
ja mijn kat zit ook constant op me schoot, ik word er echt gek van!!! ik ga morgen niet testen denk ik, ik kan ook wat latere innesteling hebben gehad. stel stel dat het dat is......dan zou het van het echte klussen kunnen zijn ik heb nog geen ongesteldheidsbuikpijn. wel steken in mijn liezen en pijnlijke steken in mn buik..
ja die steken in de liezen en buik dat is ook wel een teken dacht ik! En dromen ook hahahh spannend!! Ik kan me voorstellen dat je nog niet wil testen hoor, wilde ik natuurlijk ook niet. Maar achteraf ben ik nu wel blij want ik heb wel het idee weer even met beide benen op de grond te staan. Natuurlijk hoop ik nog steeds dat ik zwanger ben, maar ik ben nu minder verdrietig als ik ongesteld word. Wat ik gewoon niet snap is waarom ik opeens dagen later ongesteld zou worden. Er zit geen logica in. Ik heb niet meer stress dan anders, juist minder eigenlijk want het is rustiger met werk momenteel. Dus ergens denk ik nog steeds dat ik zwanger ben maar niet genoeg geconcentreerd urine heb gebruikt voor de test. Misschien nog niet genoeg hormoon heb aangemaakt, ik weet het niet. En het irritante is dat ik gewoon zwanger kán zijn. én overtijd... dan zou je toch denken dat het zo is?? maar ja.. we zullen het zien! Ik ga even een uurtje op bed liggen... ben echt heel erg moe.. Ik kom straks wel weer even buurten hier!! En ik duim voor je! Tot straks!
Hey mysore, ik ben blij dat je niet TE telleurgesteld bent. Ik ken die film trouwens niet, klinkt wel leuk. Ben je eigenlijk ooit eerder overtijd geweest of dat niet? Buikje123, echt superspannend dat jeje echt zwanger voelt! Ben echt zo benieuwd, ik hoop eigenlijk dat iedereen zwanger mag wezen haha.. Je symptomen klinken ook echt super positief. Ik zelf ga pas testen als ik maandag nogniet ongesteld ben. Ik heb zelf hier: groter borsten, pijnlijke tepels, misselijk, geen trek in worst of chips heb ik normaal wel, moe, heel belachelijk veel puisten hier. Alles klinkt dus wel positief maar ik voel me geestelijk niet zwanger dus voor mij is het moeilijk om dan te geloven dat ik zwanger zou zijn aangezien ik dat bij mijn andere zwangerschap wel heel sterk had. Ik denk dus dat ik zaterdag gewoon ongesteld zal zijn. Wat snacken jullie graag op het moment? Ik heb de zoete gekte haha.. Liefs
ooh mysore ik leef met je mee. gewoon nog een keer testen, vooral vroeg in n zwangerschap kan je t beter sochtends doen hoor ik weet eigenlijk echt niet wanneer ik kan testen, ene keer cyclus van 29 dagen andere keer 31.. ik heb steken in mn buik niet normaal. echt geen normale ongesteldheidspijntjes.. en ook enorme rugpijn en trek in vette dingen zoals patat en chips(in tegenstelling tot jou dan chai). mijn tepels doen ook heel pijn, die branden zeg maar.. chai soms voel je je niet zwanger en ben je het wel, ik hoop het voor je meid, dat zou toch leuk zijn he. liefs
heb nu wel pijn aan mn stuitje en lage rugpijn.. volgens mij barst het bij mij ook gewoon los straks. waar die vage steken in mijn buik van komen weet ik niet
Nou lieve meiden, Ik ging net naar het toilet voor de grote boodschap en moest best ff kracht zetten zeg maar en taddaahh helder rood bloedverlies met afvegen. En zo ging het vorige maand ook twee dagen en toen brak het alsnog door.. Latere eisprong gehad denk ik dan maar.. beetje vreemd.. Heel jammer.. maar kan het gelukkig nog wel relativeren... Maar rot is het wel! Ik wil zooo graag een kindje van hem!! Zooo graag! Ik ben er ook gewoon zo aan toe, echt... Vaak als ik iets wil.. dan wil ik het ook NU... en dit is ook zo met een baby.. dat klinkt raar... maar oh oh oh ik wil niet wachten!! Het lijkt me zo fantastisch.. alleen al het 'simpele' als zien hoe gek mijn familie zal zijn op hem of haar.. Ik ben de enige (en de oudste) zonder kinderen.. Foeifoei.. ik hoop echt dat mijn tijd nog komt. De tijd is er zeg maar wel rijp voor! en irritant is, nu ik later ongesteld ben, dat ik ook niet meer weet wanneer mijn eisprong is. En als ik ga tempen dan vind ik dat ik mijn vriend weer wel misleid. Maar dat is een gevoelskwestie denk ik. Dus... nu ga ik hopen voor jullie! Deed ik al, maar nu kan ik het voor mezelf loslaten... Nu is het aan jullie dames!!! Go go go go go go!!!
Mysore, wat erg voor je meid, volgende ronde misschien wel raak! meiden, jullie moeten me helpen! ik heb getest vanochtend, is de dag van mijn nod en ik had een mooie rose dikke streep, MAAR, ik heb een druppel teveel urine van de zenuwen erin laten vallen, heeft dit invloed op de test? zo niet dan ben ik zwanger, waarschijnlijk van het voorvocht mysore omdat ik veel te laat geklust heb!!! wat denken jullie? me vriend zegt positief ik denk negatief omdat ik teveel urine heb gebruikt. alhoewel, hoe kan er dan een rose streep komen
Die tweede streep kan alleen komen door HCG die ene druppel teveel heefd daar geen invloed op. Dus je hebt dan een posi test? wauwieee ben benieuwwwd! DUIM DUIM! Mysore... nou dat moet vast heel telleurstellend zijn geweest toen je die ongesteldheid door zag komen. Vind het super lullig voor je meid... Tempen of ovu testen kan je best doen vind ik, hij weet toch waar en hoe hij zijn piel erin steekt? Je verkracht hem niet ofzo... Ik voel me nogsteeds hetzelfde hier, geen echte ongesteldheids symptomen nog verder dus ben benieuwd. Liefs
Buikje123, Ik zou sowieso gewoon nog een test kopen en die goed doen dan twijfel je ook niet meer en heb je zekerheid. Ik zou voor de clearblue gaan. Liefs
ja, ik ga er nog wel eentje doen dan. er staat echt een tweede streep, lichtrose. wel zie je indd een beetje urine als je de test uit elkaar haalt, beetje uitgelopen dus, maar de streep staat er gewoon. Het gekke is dat ik vandaag wel beetje pijn in mn liezen heb en rugpijn, toch andere pijntjes als ongipijntjes. maar wel net op de dag zelf beetje heftiger.. wat zit een lichaam raar in elkaar he? clear blue heeft toch veel nodig? kruidvat voor 7 euro is dat niks? wanneer ga jij testen chai?
Hey meis, echt superspannend zeg ik neem aan dat het gewoon positief was trouwens maar wacht nog even met Feliciteren hoor! Nouja toen ik zwanger was had ik met clearblue getest en die rade de dokter mij toen ook aan. Maar je moet doen wat je zelf wilt natuurlijk. Ik ga maandag pas testen want ik voel me echtniet zwanger haha... al lijken me borsten balonnen, het is tot nu toe elke maand wel anders geweest voor ik ongesteld werd, dat is dus best verwarrend. Aan de andere kant zou het heel goed kunnen dat ik WEL zwanger ben aangezien we net 1 dag voor me ei in aantocht kwam hebben geklust, ben dus wel benieuwd! Ik hoop zo dat je tweede test ook positief is... dan benje echt de geluks vogel van de maand hoor, eerste ronde en misschien zelfs van voorvocht. Liefs
hey chai! Mijn moeder was ook meteen eerste ronde zwanger, misschien kan het dan in de genen zitten ofzo.. het moet haast wel van voorvocht zijn toch? anders zou ik 7 dagen maar de tijd hebben gehad en nu al positief testen na 7 dagen! kan toch niet? of ik moet een laat ei hebben gehad en dat ik eigenlijk pas maandag ofzo mijn NOD zou hebben en nu al positief test, dat kan natuurlijk ook zo zijn.. ik denk dat ik even wacht met testen. kijken of het er nog aan komt.. wat spannend voor jou ook zeg! maar je hoeft je niet persee zwanger te voelen hoor om zwanger te zijn. ik heb ook volle borsten ja met van die pukkeltjes erop en mijn gezicht zit vol vlekken haha ik zie er niet uit joh! ik wens jou heel veel geluk en dat je maar positief mag testen meid! en jij de volgende ronde mysore!
Hey meissie, wat een spannende periode voor jou dit zeg. Wanneer ga je nou opnieuw testen, morgen ochtend? Dat is wel zo natuurlijk dat ik niet speciaal het zwanger zijn gevoel hoef te hebben nog, maar doordat ik al eerder zwanger ben geweest denk ik dat deze keer dan ook te moeten gaan voelen ofzo, stom he? haha.. Ik heb wel altijd dat me borsten ietwat opzwelle voor me ongie maar nu zijn ze bijna 1 cupmaat groter en ze staan op spanning, lijken wel nep borsten! Wat grappig dat je vlekjes hebt in je gezicht, ik heb alleen veel puisten netzo lelijk dus. lol Veel liefs
meis, elke zwangerschap is anders, en dat je een cubmaat groter hebt zegt veel hoor! is een symptoom! je moet me ff helpen hoor, ik zit net op de wc he, krijg ik super dik wit slijm met een heeel klein beetje bruin slijm erdoor, verder niks, ook geen ongikrampen! wat is dit??
Kan gewoon zijn dat je lichaam zich nu reinigt daar beneden ivb met de zwangerschap of nog een overblijfseltje van de innesteling? Ik had zelf heeeel veel witte vloei toen ik zwanger was dacht soms dat ik in me broekie plaste. Je hebt wel gelijk he, elke zwangerschap is anders... oei zo spannend! Ga je morgen ochtend weer testen? Liefs
weet je chai, ik krijg het nou toch wel een beetje benauwd hoor! dikke witte afscheiding, geen bloed, geen ongikrampen, alleen vage steken in mijn liezen! en pijn in mn tepels.. stel dat het echt zo zou zijn, daar ging ik echt niet vanuit eigenlijk omdat ik met voorvocht heb gedaan.. ik vind het echt spannend.. heb jij ook van die dikke blauwe aderen naar je tepels toe?