Hey meid, ik snap dat je het nu benauwd hebt, ik denk trouwens dat je een laat ei hebt gehad. Want anders lijkt het me wel heel toenvallig dat je nu zwanger bent geraakt van voorvocht, en jullie het daarna zijn gaan proberen. Bij mij kan je die aders sowieso wel vrij goed zien meestal dus daar zie ik nietzoveel verschil aan, had ik ookniet mijn vorige zwangerschap. Het is wel het nummertje 1 zwangerschaps symptoom he? Lekker hoor dat het in de familie zit die snelle zwangerschappen. Mijn moeder was binnen 3 maandjes zwanger van mij, dus hoop dat ik ook in die buurt zal zitten haha .
hey chai, er gaan ook ineens allemaal vragen en zorgjes door mn hoofd van komen we wel rond en hopelijk vind ik ook snel werk. moet ik naar de huisarts, moet mijn poes misschien weg .. enz enz.. je kent t vast wel.. pfff.. ik voel me echt zwanger! pijn in mijn borsten is niet te houden en ook hele erge lage rugpijn maar GEEN ongi buikpijn!! maar als ik een laat ei had, kan ik dan nu al posi testen? 7 dagen geleden echt geklust? das dan snel? oh 3 maandjes is ook snel zeg! jij bent vast zwanger omdat je een cup maat groter hebt!! ik heb kv test gehaald, 1 voor vanaaf, ander morgenochtend
Spannend!! Dus je gaat nog twee keer testen? Ik vind dit zo leuk en spannend haha, ik hoop dat je twee keer positief test zonder teveel urine druppeltjes. haha Ik ga maandag (als ik dan nogni ongi ben) ook testen met KV als die posi is dan doe ik er nog een clearblue achteraan en dan geloof ik het wel haha.. Ben benieeeuwd, ik heb ook geen ongie pijnen hier nog. Voel me wel super beroerd alsof ik een goede griep heb ofzo. Heb veel honger ook jij ook? Liefs
ik voel me ook grieperig en heb het koud en inderdaad echte VREETBUIEN!! haha! ik hoop zo dat jij positief test!! ik denk het wel, je hebt geen ongipijntjes!! ik heb wel lage rugpijn is dat ook een teken? en enorme steken in mn onderbuik maar geen ongi zeurende pijntjes enz.. droom jij ook ineens veel? ik wel.. ik ben ook aan het uitzoeken waar we allemaal recht op hebben want ik werk nog niet en mijn vriend wel, vast contract. nu las ik dat wij ook 71 zorgtoeslag kunnen krijgen per maand, dat is best wat zeg, k wist dat niet, jij??
Hey meis, ja echt een grieperig gevoel. Maar ik durf nogniet te denken dat ik zwanger zou zijn hoor... Ben best bang voor telleurstelling enzo. Ben wel bang dat ik WEL ongi pijntjes ga krijgen binnen deze dagen maja... dan maar op naar de volgende ronde. Toen ik eerder zwanger was had ik eigenlijk alleen moezijn, heel rustig, en het echte zwanger gevoel. Ik droom eigenlijk altijd wel veel dus het zegt mij nietzoveel. Ik zelf heb nu alleen grotere borsten, en extra honger, juist geen vreetbuien die ik normaal heb maar zodra ik avond eten eet kan ik wel door blijven gaan en moeheid overvalt me afentoe. Bedoel je kinderbijslag? want wat ik zag zou ik maag 30 euro in de maand krijgen. En via me vriend het 6 dubbele dus wij gaan sowieso via mijn vriends werk kinderbijslag aanvragen. Wat voor dromen heb je eigenlijk? die betekenen vaak het een en ander namelijk. Zoals als je over water droomt enzo zou dat kunnen gaan om de beginnend goeiende vrucht had ik gelezen.
ongelofelijk dit, ik ben ongesteld?! en geen ongipijnen, zo raar dit. dat is de tweede keer dat ik positief test en gewoon ongesteld wordt met die kv 2 voor 5, wat een kl*te testen! ik vind het zo jammer ik dacht echt dat het raak was, heb allemaal kwaaltjes die ik normaal niet heb. zo zie je maar weer, je lichaam kan je goed in de maling nemen! nou meid, ik hoop dat jij wel zwanger bent! en niet met de kv 2 voor 5 test, wat een fluttesten zeg:x
ik snap er helemaal niks meer van, heb zo enorme steken links en recht in mn buik, echt hele andere pijn dan normaal. ook dik wit slijm erbij wat ik normaal alleen in het begin van mn cyclus heb. wat zit een lichaam toch moeilijk in elkaar..zucht.
He Buikje123 en Chai, Buikje123 ben jij niet jarig vandaag??? En lees ik het nou goed dat je vanmiddag een dubbele roze streep had en nu ongesteld bent geworden?? Wat K*T! Ik had echt gehoopt voor je dat het raak zou zijn! Wie weet heb je een late eisprong gehad en is dit een innestelingsbloeding... ?? Chai!! Wel al wat symptomen geloof ik, he?! Spannend! Je gaat pas na het weekend testen? Ik heb op het moment knallende koppijn.. een heleboel stress ivm werk omdat mijn vakantie waarschijnlijk niet doorging.. maar dat is gelukkig alweer teruggedraaid.. Nu ben ik nog drie weken vrij... pfew... Ik ga slapen.. Slaaplekker allemaal en ik hoop dat dat alles goed komt.. Buikje123, ik hoop dat het gewoon een innestelingsbloeding is!!
Aaahhhhh buikje123, wat een rot situatie!! Ik vind het ook raar, dat jeje anders voelt dan normaal als je ongesteld bent. Misschien toch even een afspraakje bij de dokter maken, of vragen via telefoonisch spreekuur wat zij ervan vind? Ik vind het wel super raar dat je posi test en dan nu ongesteld zou zijn, het kan ook gewoon een bloeding zijn omdat het vruchtje zich nu aan het nestelen is. Dat duurt namelijk een paar weken en kan soms bloedingen veroorzaken. Is het bloed wel te vergelijken met echte ongesteldheid? is het veel? Raar hoor meid, ook dat je al eerder posi teste ermee en toen ook ongesteld werd! Als ik ga testen begin ik met kv en als die posi is clearblue om het te bevestigen, want anders kost het me handen vol geld en ik vind dat zonde. Ik heb trouwens zelf nooit problemen gehad met kv 2 v 5.. altijd negatief geweest. Naar mijn weten kan je alleen positief testen met hcg in je urine hoor. Bel ff de dokter zodra het kan, sterkte meissieee.. Mysore! Lang niet gezien meid, wat vervelend dat je gestretst bent! Hoofdpijn, het kan soms helpen als je dan een paar haartjes uit je hoofd trekt haha klinkt gek maar helpt echt! (niet teveel natuurlijk ) Ik heb wel symptomen ja en nog geen ongi pijn dus ben wel benieuwd voel me alleen helemaaaal niet zwanger. Maarja we zullen zien, ik kijk het aan tot maandag en als ik dan nogni ongi ben gooi ik er een testje tegenaan. Vandaag was trouwens me officiele NOD dag, dus ben benieuwd. Ik heb gemerkt wanneer me ei in aantocht was en dat merk ik meestal zoeen 1 a 2 dagen vantevoren dus vandaar dat ik ook wacht tot maandag. Ben wel super benieuwd wat er nou gaat gebeuren! Hoe voel jij je nou meid? Heb je zoiets van ik ga lekker de volgende ronde in of? Nou veel liefs!
hey chai, ik heb helemaal geen ongipijntjes, alleen rugpijn en het bloed is bruin, iets minder heftig dan normaal, maar dat heb ik wel eens meer.. vaag he?? misschien gaat het toch steeds mis als het vruchtje wil nestelen.. door late eisprong misschien? hoop t niet ik weet nu wel precies wanneer we moeten klussen, heb even goed gekeken op internet en het een en ander uitgerekend, tenzij ik een late eisprong heb maar denk het niet want ik had toen geen vruchtbaar slijm, had hem al gehad denk ik. ben je nog niet ongesteld? spannend!!!! mysore, ik voel me ook kl*te! lekker veel snoepen helpt.. weet jij ookal wanneer je moet klussen, ik lees toch best veel reacties van mensen die zwanger zijn geworden van voorvocht!
Hey buikje123, misschien toch beter even contact opnemen met de dokter? Het klinkt namelijk wel heel raar in me oortjes hoor. Maar je moet natuurlijk doen waar jij je het prettigste bij voelt. Idd wel spannend dat ik nogniet ongi ben, ik ben wel bang dat ik het er nu aan voel komen helaas... Vandaag is NOD nummer twee dus ben benieuwd, hoop dat ik maandag kan gaan testen. Ben bang dat ik nooit zwanger zal raken nu al, erg he? Liefs
chai ik deel je bezorgdheid. ik denk dat ook. iedereen heeft die angst hoor, denk ik. voel je al iets aankomen of nog niet? ben zo benieuwd. hoop dat je maandag kan testen! mijn ongesteldheid is nu echt losgebarst! liefs
waarom zijn mannen niet te begrijpen??? ik zeg net, gaan we snel nog eens klussen met een knipoog zegt ie: nou die twee keer was al best bijzonder en uitzonderlijk enzo.. en zovan ja maar niet in je vruchtbare periode blabla.. daarna zegt ie weer nee was niet uitzonderlijk en gaat vast snel nog eens gebeuren maar lekker spontaan en we zien wel enz enz.. ik wil het gewoon zo graag he, maar hij lijkt erg bang en onzeker.. ik snap het ook wel, maar ik hoop zo dat hij het wel wil en dat het vanzelf komt.. hij zei tenslotte ook maand geleden nog, nee we gaan nog niet voor het echie en daarna ineens twee keer geklust uit het niets... misschien moet k het er niet te vaak over hebben ofzo.? nu voel ik me dus verplicht om te zeggen wanneer mn vruchtbare periode is als hij er niet over begintdaar heb ik eigenlijk zo geen zin in he, hij doet het toch ook wanneer ie zin heeft? en hij zei zelf een kindje is zeer welkom. als hij het er niet over heeft, moet ik het dan gaan zeggen op dat moment? pff moeilijk hoor..
Hey buikje123, afentoe denk ik dat ik het aanvoel komen en dan vervaagt het weer ik dacht even ongi buikpijn te hebben maar dat bleek diaree te zijn (sorry voor het detail).. Daarna geen buikpijn meer, wel pijn in me stuitje. Ik had heel erg honger vanmorgen maar moest eerst naar de super en toen ik eenmaal at kon er maar een bammetje in en ik wou een worstje eten nam een hapje en moest bijna overgeven. Ik voel me niet chagerijnig en onzeker wat ik normaal wel heb voor me ongi, sterker nog ik voel me eigenlijk vrij happy. Toch voel ik me niet zwanger zoals ik me toen voelde, ik heb echt geen idee. Ik ben benieuwd.. of ik morgen ongi word, zoniet dan ga ik echt twijfelen want ik heb 110% zeker me eitje opgemerkt. Hoe voel jij je nu? Erg telleur gesteld in je lichaam zeker? Je hebt de volgende ronde vast meer geluk, en geen kv testen meer voor jou! Heel veel liefs!
He meiden... was ik weer!! Ben erg druk geweest in de tuin!! Ben van de week naar de Intratuin geweest en een aantal planten gekocht, dus mijn achtertuin begint nu weer ergens op te lijken. Wil graag het najaar in met een OK tuin, zodat ik van het voorjaar lekker van de tuin kan genieten, ipv dat ik er zo druk mee ben! Buikje123, toch ongesteld geworden.. Wat is het leven soms oneerlijk he???!!! :x Nou goed.. misschien moet je het maar zo zien.. je bent eigenlijk pas na je ei echt gaan klussen zonder 'maatregelen' dus wat niet is kan nog komen!! Ik kan me heel goed voorstellen wat jij bedoelt met dat je niet wilt vertellen wanneer je vruchtbaar bent. Ik heb hetzelfde punt! Ik zeg het niet meer. Ik heb hem sowieso al 10.000x verteld dat voor het zingen de kerk uit onveilig is, al zit hij maar 1 of 2 tellen in mij... het is en blijft onveilig. Dus nu hij dat weet vind ik dat ik hem niet iedere keer hoef te vertellen wanneer ik vruchtbaar ben. Toch? Misschien zou jij dat ook eens kunnen zeggen. Van he, of we doen het 100% veilig, of niet, maar ik ga niet in de gaten houden wanneer ik vruchtbaar ben want dat is gewoon slopend. JUIST omdat je zelf heel graag wilt! Het is toch heel krom om te zeggen 'nee schat vandaag niet' terwijl de wens bij jezelf enorm groot is? ik vind, dat als HIJ weet dat het überhaupt onveilig is op deze manier, hij zelf maar moet gaan bekijken wanneer hij het wel of niet wil doen. Hij is dan toch degene die niet wil? Waarom mag de man hierin dan geen verantwoordelijkheid nemen en komt het op de vrouw aan dat ZIJ maar weer moet gaan opletten en waarschuwen?? Nee... ik vind dat je allebei verantwoordelijk bent. En aangezien hij degene is die misschien nu geen kindjes wil, dan moet hij ook maar degene zijn die erop let dat hij voorzichtig is. Of ben ik nu te cru? Misschien een beetje zwart wit, maar ik heb precies hetzelfde als jij, nou ja, die van mij wil het nu helemaal niet maar is desondanks onvoorzichtig. Zelf weten denk ik dan... even los gezien van het knagende idee dat ik hem misschien toch een beetje misleid als ik niet zeg wanneer ik vruchtbaar ben.. Maar dan denk ik weer nee... ik heb hem toch zo vaak gezegd dat het onveilig is.. dan hoef ik hem toch niet te vertellen dat het nu wel ECHT onveilig is? Nee... onveilig is onveilig.. en ik heb het al zo vaak gezegd.. dus hoef ik het niet NOG een keer te zeggen.. de rest is zijn eigen verantwoordelijkheid.. Toch?? Chai, ben heeeeel benieuwd hoor! Kan me voorstellen dat je gaat nadenken als je niet zwanger wordt als je geklust hebt zo rond je ei (en je weet dat ook 100% zeker). Ik twijfel nu al of ik wel kinderen krijgen... want had ik dan niet zwanger moeten zijn nu?? maar nee.. ik geloof niet dat het helemaal zo werkt! Het is niet voor niets dat veel vrouwen toch maandenlang bezig zijn voor ze zwanger worden? Maar ja.. ik weet ook niet precies hoe het kan dat het ene zaadje wel doordringt en het andere niet... Misschien zou je dan toch niet helemaal je ei hebben wanneer je denkt dat je die hebt? Of zijn er allerlei factoren waarom je lichaam die maand niet doet wat jij wilt dat die doet? Of misschien is er wel een bevrucht eitje geweest maar is het innestelen toch niet goed gegaan... Volgens mij zijn er ontelbare redenen waarom iemand niet 'op commando' zwanger wordt.. snap je wat ik bedoel? Maar ik snap jouw gevoel wel helemaal, ik heb namelijk hetzelfde... maar ik probeer mezelf ook te vertellen wat ik hier net boven heb geschreven. maar natuurlijk helpt het niet helemaal... Wat mijn vriend betreft, die heeft nu eindelijk min of meer laten weten dat hij samen met mij zijn vader wil gaan overtuigen. maar aangezien die nu op vakantie is, staat dat even stil. Ik ga dus naar zijn vader toe om te praten, in ieder geval met de imam.. die zal bemiddelen tussen ons. Ik denk dat het beter is als mijn vriend daar zelf ook bij is, maar misschien ook niet... Het gaat erom dat die vader mij leert kennen en dat hij ziet dat ik OK ben! Maar goed, ik ben in ieder geval blij dat er nu een beetje schot in de zaak zit. Een beetje... En wat zwanger worden betreft, ik ga niet anders doen nu. Ik ga hem echt niet wegduwen als hij wel onveilig wil doen.. Prima denk ik dan. En dan hoop ik nog steeds dat ik zwanger word. Al kan ik dan niet meer naar zijn vader.. zwanger en al Het zal aan de ene kant een boel bemoeilijken, aan de andere kant hoeft er niemand meer overtuigd te worden.. Dan zijn de kaarten al geschud.. of hoe zeg je dat... Nou goed.. Dat was weer mijn verhaal
Hoi Mysore, Je hoefd je echtniet te verdedigen als het gaat om het feit dat jij hoopt op een bevruchting hoor! Want zoals je zelf zegt je vriend weet ook zelf wat hij doet, je hoefd je echtniet schuldig te voelen hoor. Ik weet altijd precies wanneer mijn ei is omdat ik me er heel erg in verdiept had en er bleken een paar factoren nogal op te vallen die ik elke keer heb waarna ik dan 2 weken later ongesteld word altijd. Maar ik denk ook wel morgen ongesteld te worden. Als ik morgen ongesteld word dan zouden we net iets te vroeg hebben geklust en de andere precies optijd maar... idd wat jij zegt, er zijn allerlei vactoren waardoor het niet persee raak hoefd te zijn elke maand. Zoals slaperige zaadcelletjes, een slecht ei, foute innesteling etc. En je krijgt toch maar een keer de kans per maand. 1ste ronde hadden we net iets te laat geklust, dus opzich maak ik me niet druk maar je hebt toch zoeen gevoel dat het nooit zal lukken, vooral omdat mijn moeder vrij pessimistisch reageerde toen ik zei dat we het gingen proberen. Ik weet ook wel dat ik zwanger kan raken,alleen eerder niet of het kan blijven zitten lol... Denk vanavond of morgen echt ongesteld te worden dus op dan naar de volgende ronde, zoniet zal ik met alle liefde dinsdag een test sochtens doen. Liefs
mysore, ik denk maar zo, onveilig is niet alleen onveilig op de vruchtbare dagen, je weet nooit precies wanneer je je eisprong hebt. sommige weten het natuurlijk wel ongeveer door symptomen en de temperatuur maar wij houden het niet echt bij toch? ik zeg altijd tegen mn vriend, onveilig is onveilig, de hele maand. ik weet namelijk nooit precies wanneer ik mn eisprong heb. misschien wel eerder, misschien wel vroeger? chai, spannend allemaal zeg. je bent toch overtijd, zegt wel wat he? ben je ook misselijk ja? oehh dat is wel een symptoom! waarom denk je toch dat je ongesteld gaat worden? omdat je je niet zwanger voelt? wat voelde er dan anders bij de vorige keer?
Hey buikje123, wat lief je reacties dat maakte me wel even aan het lachen! Ik ben vandaag ook nogniet ongesteld en voel het ook nogni ech aankomen moet ik zeggen, wel erg last van me darmpjes maar dat kan door alle salami worst komen die ik steeds snoeper. Ik twijfel of ik zwanger ben omdat ik bij mijn vorige zwangerschap echt zoiets had van ik ben zwanger! voor 200% voor het testen en nu zit ik een beetje te wachten tot ik ongi word. Ik weet echt heeel zeker dat ik 2 weken geleden me ei heb gehad want ik had zoveel cervix slijm, dus dat moet hem wel zijn geweest. Als ik morgen ochtend nogni ongi ben dan ga ik toch wel twijfelen, eigenlijk nu wel al een beetje zelfs! Ik ga ook echt meteen testen morgen ochtend. Hoe gaat het met jou? Ben je nog erg telleurgesteld? Wij waren toenvallig ook begonnen toen ik net me eisprong had gehad, ik heb die ronde ook toen niet meegeteld. Blijf het raar vinden dat je posi teste hoor... echt geen doktertje bezoeken? Heeel veel liefs